וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "ראינו כבר נבחרות קטנות שמנצחות גדולות"

7.10.2013 / 18:30

נבחרת ישראל התאמנה לקראת המשחק מול פורטוגל (ו', 22:45), הבלם אופטימי. נאתכו: "אפשר לעשות תוצאה טובה"

צילום ועריכה: טל אנגלנדר

נבחרת ישראל החלה את ההכנות שלה לקראת צמד המשחקים מול פורטוגל (שישי) וצפון אירלנד בבית (שלישי) במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. הנבחרת התכנסה במלון לקראת היציאה לאצטדיון רמת גן, שם ערכה את האימון הראשון. מחר היא תמריא לליסבון וביום חמישי תקיים את מסיבת העיתונאים הרשמית ואימון מסכם. מי שלא נכח באימון הוא השוער דודו אוואט, שקיבל אישור להגיע קיבל ישירות לפורטוגל משום שהגיע רק אתמול ממאיורקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבלו גביעי הוקרה באימון. ליאור רפאלוב, טל בן חיים ואופיר דוידזאדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלם הוותיק טל בן חיים, מתכונן לצמד המשחקים שיסיימו את הקמפיין: "גם כשאנחנו באים למשחקים כאלה, שאין לנו כל כך סיכוי, אנחנו עדיין לובשים את מדי הנבחרת וצריך לתת מאה אחוז. ננסה לעשות שני משחקים טובים. ראינו במהלך הקמפיין ששחקנים צעירים שקיבלו צ'אנסים, הוכיחו את עצמם. כל מי שעולה למגרש צריך לתת את המקסימום בשביל הנבחרת".

בן חיים התייחס לקמפיין הדי מאכזב של הנבחרת, שאיבדה סיכוי ריאלי להעפיל למונדיאל: "זו אכזבה גדולה, אבל צריך לזכור שאנחנו בבית עם נבחרות הרבה יותר טובות מאיתנו. ידענו את זה לפני, אבל פיתחנו ציפיות, כי מי שלא רוצה לנצח, אין לו מה לחפש בכדורגל. היינו קרובים לנצח את פורטוגל, אבל מול אזרבייג'אן בבית היינו חייבים לנצח וזו האכזבה הגדולה". על הסגל שזימן גוטמן, אמר: "אני לא מאמן ולא יכול להסביר את הסגל. זו שאלה שהמאמן צריך לענות עליה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאללה, תביאו ניצחון מליסבון. שחקני הנבחרת באימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלם התייחס לסיכויים מול פורטוגל: "המשחק מול פורטוגל מאוד קשה, אבל ראינו נבחרות קטנות שמנצחות גדולות ולא נהיה מופתעים משום תוצאה. אנחנו יכולים לנצח ולהפסיד לכל נבחרת. כשהובלנו 1:3 על פורטוגל ולא ניצחנו, איבדנו את ההזדמנות. יכולנו לעשות יותר. השחקנים צריכים לקחת את האחריות ולהגיד שברגע האמת לא הופענו כמו שצריך. לפעמים יש ימים פחות טובים וכנראה נקלענו אליהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימשיך בקמפיין הבא? אלי גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביברס נאתכו, הקשר שעושה חיל העונה בקאזאן, מתכונן גם הוא למשחק מול הפורטוגלים: "זה משחק מאוד חשוב בשבילנו, זה משחק נבחרת ואם נעשה תיקו בחוץ זה חשוב. פורטוגל עדיפה, אבל נרצה לעשות תוצאה טובה. לפני שפורטוגל שיחקה מולנו היא עשתה תיקו מול צפון אירלנד בבית. יחד עם רוסיה זו הנבחרת הכי טובה בבית ובכלל, היא אחת הטובות ביבשת, אז הגיוני שהיא תנצח את רוב המשחקים. היא יותר טובה מאיתנו, אבל זה כדורגל".

נאתכו התייחס לביקורות על כך שהוא לא מפגין בנבחרת את אותה יכולת שהוא מציג בליגה הרוסית: "כבר שמעתי הכול ואמרו עליי הכול, אני בא לעבוד. המקום שאנחנו נמצאים כרגע ריאלי בשבילנו. כשלא מנצחים את אזרבייג'אן בבית מרגישים מאוכזבים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסיפה מסכמת, שחקני הנבחרת עם אלי גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully