וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון: קייסי מיטשל חתם לעונה אחת

9.10.2013 / 11:32

הגארד (25, 1.93) שהגיע עם ווסט וירג'יניה לחצי גמר טורניר המכללות ב-2010 מצטרף במפתיע לקבוצה מהלאומית

אליצור אשקלון מהליגה הלאומית ביצעה הבוקר (רביעי) את אחת ההחתמות המפתיעות של הקיץ עד כה בליגה השנייה כשצירפה את הגארד האמריקאי קייסי מיטשל. הגארד יחליף את קמרון בנרמן ששוחרר לפני שבוע, כשבמועדון עדיין לא סיימו את מלאכת ההחתמות שלהם ועשויים לחתוך את הסנטר הניגרי אנדי אוגידה שהגיע לישראל פצוע, וכן מחפשים לצרף גארד ישראלי.

קייסי מיטשל, ווסט וירג'יניה. Mike Ehrmann, GettyImages
חיזוק משמעותי. קייסי מיטשל/GettyImages, Mike Ehrmann

מיטשל (25, 1.93) פתח את קריירת המכללות שלו בצ'יפולה ג'וניור קולג', אך בשנת 2009 הצטרף למכללת ווסט וירג'יניה ובשנתו הראשונה שם הגיע עד לחצי גמר טורניר המכללות כשהוא משחק לצד הכוכבים דשון באטלר ודווין איבנקס שהגיעו ל-NBA. בעונה שלאחר מכן היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה ורשם 13.6 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. הגארד הוזמן למחנה הקדם דראפט בפורטסמות אותו סיים כמלך הסלים עם 23.3 נקודות בממוצע, אך לא זכה להיבחר.

בעונת 2011/12 יצא מיטשל לראשונה מגבולות ארצות הברית וחתם בשורות רת'ימנו היוונית, אך לאחר זמן קצר עזב את המועדון. אחרי תקופה מצוינת בליגת הפיתוח חזר לאירופה וסיים את העונה בצורה קצת מאכזבת במדי אולימפיה לובליאנה. את העונה שעברה פתח בבראונשוויג מהליגה הראשונה בגרמניה ורשם 13.1 נקודות ו-2.5 ריבאונדים, אך בדצמבר עזב וסיים את העונה בליגת הפיתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully