וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילשר נגד ינוזאי: "רק אנגלים צריכים לשחק בנבחרת"

לאור כוונת האנגלים להעניק אזרחות לבלגי של יונייטד, קשר ארסנל תוקף: "אם הייתי עובר לספרד, הייתי משחק בנבחרת?"

בזמן שבאנגליה לא מפסיקים להתלהב מעדנאן ינוזאי, הבלגי בן ה-18 של מנצ'סטר יונייטד שכבש צמד נגד סנדרלנד ביום שבת, נראה שהכוונה של ההתאחדות האנגלית לזמן אותו לנבחרת המקומית גורמת לשחקנים בנבחרת להתעצבן. ינוזאי הוא בלגי ממוצא קוסוברי והוא עשוי לקבל דרכון בריטי שיאפשר לו בעתיד לייצג את נבחרת שלושת האריות. ג'ק ווילשר פחות אוהב את הרעיון.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, עדנאן ינוזאי. Mike Hewitt, GettyImages
כבר יוצר אנטגוניזם. ינוזאי/GettyImages, Mike Hewitt

חשוב להדגיש כי על פי חוקי פיפ"א שחקן יכול לייצג מדינה אם הוא מתגורר במשך חמש שנים ברציפות באותה מקום אחרי שמלאו לו 18. המשמעות היא שרק החל מ-2018 כשהוא יהיה בן 23, יוכל ינוזאי לייצג את נבחרת אנגליה. "מבחינתי, אם אתה אנגלי, אתה אנגלי ורק אז אתה משחק באנגליה", אמר ווילשר שמקווה לרשום הופעה מספר 11 במדי הנבחרת מול מונטנגרו ביום שישי. "האנשים היחידים שצריכים לשחק באנגליה הם אנגלים".

ווילשר המשיך וביקר את החלטת ההתאחדות האנגלית: "אם אתה מתגורר באנגליה במשך חמש שנים, מבחינתי זה לא הופך אותך לאנגלי. אתה לא צריך לשחק. זה לא אומר שאתה יכול לשחק עבור אותה מדינה. אם הייתי עובר לספרד ומתגורר שם חמש שנים, לא הייתי הולך לשחק בנבחרת ספרד".

שחקן נבחרת שוויץ ואלון בהראמי עם שחקן נבחרת אנגליה ג'ק ווילשר. רויטרס
נותן את הקרדיט לקאפלו. ווילשר/רויטרס

קשרה של ארסנל נשאל אם אותו כלל צריך לחול גם על מאמנים, והשיב: "אני חושב שעדיף שאנגלי יאמן את הנבחרת, אבל שלא תבינו אותי לא נכון. פאביו קאפלו עשה הרבה לקריירה שלי בנבחרת אנגליה. הוא הביא אותי לכאן, העניק לי את הופעת הבכורה והאמין בי מגיל צעיר. הוא גם היה מנג'ר מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully