וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הלייקרס ניצחו בלי קובי, ברוקלין חגגה בהארכה

בלייק (16 נקודות) סידר 88:90 על דנבר, הנטס עם 106:111 על וושינגטון, 4 לגארנט בבכורה. הת'אנדר ניצחו את פילדלפיה

אחרי שביקרו בטורקיה ובספרד, הגיעו הלילה (בין שלישי לרביעי) אוקלהומה סיטי ופילדלפיה למנצ'סטר במסגרת מסען העולמי לקראת העונה החדשה ונתנו שואו נהדר לעשרות האלפים שהציפו את האולם, ביניהם שלל שחקני מנצ'סטר יונייטד, שראו לבסוף את דוראנט וחבריו מנצחים 99:103. הלייקרס עדיין ללא קובי בריאנט ניצחו 88:90 את דנבר. ברוקלין נטס ניצחה בהארכה 106:111 את וושינגטון.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט חודר מול שחקן פילדלפיה לאבוי אלן. רויטרס
היה מגיע לטריפל דאבל אם היה משחק את הרבע האחרון. דוראנט/רויטרס

פילדלפיה - אוקלהומה סיטי 103:99

פילדלפיה הגיעה אחרי שגברה בקושי על בילבאו, ולאורך שני הרבעים הראשונים נתנה את הטון. אוון טרנר היה מצויין בשורות הסיקסרס שירדו אל המחצית ביתרון 3. קווין דוראנט לא סיפק לקהל את ההצגה שלה הוא ציפה בפתיחה והיה עסוק יותר בחלוקת אסיסטים לכל עבר, אבל ברבע השלישי הוא החל להתעורר והוביל את הת'אנדר לריצת 23:35 ויתרון 9. ללא דוראנט ברבע האחרון, פילי עוד הצליחה לכפות שוויון, אבל רג'י ג'קסון לקח את המשחק על הכתפיים שלו, והתגבר על ניסיון קאמבק נוסף של הסיקסרס כשקבר שתיים מהקו, שמונה שניות לסיום והוביל את הת'אנדר לניצחונם השני בהכנה.

ג'קסון סיים ערב נהדר כשהוליך את קלעי הת'אנדר עם 29 נקודות (10 מ-17 מהשדה), חילק 8 אסיסטים והוריד 6 ריבאונדים, קווין דוראנט ירד אל הספסל אחרי הרבע השלישי כשבאמתחתו 21 נקודות (9 מ-18 מהשדה), 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים וסרג' איבקה רשם דאבל דאבל של 18, 11 ריבאונדים ו-3 חסימות. בשורות פילי בלט טוני רוטן עם 20, אוון טרנר סגר ערב מוצלח עם 19 ו-7 ריבאונדים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד עדנאן ינוזאי צופה במשחק NBA. רויטרס
אחרי ההצגה שלו, הגיע לראות קצת כדורסל. שחקנה של יונייטד, ינוזאי/רויטרס

וושינגטון - ברוקלין 111:106 (בהארכה)

הנטס חגגו ניצחון במשחק הבכורה של קווין גארנט בקבוצתו החדשה שהסתיימה עם ארבע נקודות ב-12 דקות. המשחק הלך להארכה אחרי שגלן רייס ג'וניור מוושינגטון קלע את שתי הנקודות שכפו הארכה עם הבאזר (97:97) ובתוספת הזמן מייסון פלאמלי היה דומיננטי (שבע נקודות) וסידר ניצחון לנטס. טיישון טיילור סיים עם 16 נקודות, ננה סיים עם 19 למפסידים.

קווין גארנט, ברוקלין נטס. רויטרס
הסתפק ב-12 דקות. גארנט בבכורה/רויטרס

לוס אנג'לס לייקרס - דנבר 88:90

עדיין ללא קובי בריאנט, הלייקרס רשמו ניצחון שני בקדם העונה בזכות סיומת נפלאה של סטיב בלייק שקלע ארבע נקודות מהעונשין ב-46 השניות האחרונות. הלייקרס הסתבכו למרות שנכנסו לרבע האחרון ביתרון 59:71, אבל הצליחו לכפות הפסד ראשון לנאגטס. בלייק סיים עם 16 נקודות, ג'באל מקגי קלע 14 לדנבר.

קליבלנד - מילווקי 87:99

הקאבס במשחקם הראשון בקדם העונה נהנו מיכולת טובה של טריסטן תומפסון (17 נקודות) כאשר קיירי אירווינג הוסיף 14, ובעיקר נהנו מיכולת משובחת ברבע הראשון שהסתיים ב-16:28. סטפן גרהאם קלע 15 לבאקס שרשמו הפסד במשחקם הראשון.

פאו גאסול, לוס אנג'לס לייקרס, מול קנת' פאריד דנבר נאגטס. AP
הסתבכו ברבע האחרון. פאו גאסול/AP

שארלוט - אטלנטה 87:85

ניצחון דרמטי להוקס הגיע בזכות סל ניצחון שתי שניות לסיום של הרוקי דניס שרודר שסידר ניצחון ראשון לקבוצתו. רמון סשנז קלע 17 לשארלוט, בעוד מייק סקוט סיים עם 19 למנצחים.

יוטה - גולדן סטייט 78:101

תצוגת תכלית של הג'אז כאשר שישה שחקנים שלהם סיימו בדאבל פיגרס. ג'ון לוקאס היה הקלעי המצטיין עם 16 נקודות, בעוד אצל גולדן סטייט בעיקר בלט מארסי ספייטס עם 13.

שוער מנצ'סטר יונייטד דויד דה חאה  צופה במשחק NBA. רויטרס
נהנה מכל רגע. שוער יונייטד, דה חאה/רויטרס
שחקן מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד צופה במשחק NBA. רויטרס
אפילו הוא לא החמיץ את ההזדמנות. פרדיננד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully