וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכים: צפו בחוליגנים של לבסקי מפשיטים את המאמן

איביילו פטב מונה למאמן הקבוצה, אך האוהדים הפנאטים טענו כי הוא אוהד צסק"א סופיה, התפרצו לאירוע הצגתו והתנפלו עליו. צפו בסרטון המדהים

אוהדי לבסקי סופיה מעולם לא היו נורמלים במיוחד. הקהל הכי בעייתי בבולגריה נודע בעבר בין היתר כאשר הוא דרש מהנהלת הקבוצה לפטר את המאמן אמיל ולב (אקס מ.ס. אשדוד) ורק באפריל החולף עורר שערורייה כשערך במהלך משחק מול ליטקס לובץ' "יום הולדת לאדולף היטלר".

גם הפעם, כך נראה, הם לא ירדו מרמת הטירוף שלהם. המאמן איביילו פטב, שהוביל בשנים האחרונות את לודוגורץ הצנועה להצלחות כבירות, כולל שתי אליפויות רצופות, מונה אמש (שלישי) למאמנה החדש של לבסקי. לצערו, האוהדים הפנאטים של הקבוצה החליטו שהוא בכלל אוהד של היריבה העירונית צסק"א סופיה והם טרחו להבהיר לו זאת.

שחקני לבסקי סופיה חוגגים. AP
משוגעים לגמרי. אוהדי לבסקי מאחורי השחקנים שלהם/AP

פטב הגיע למסיבת העיתונאים הרשמית, בה הוצג כמאמן המועדון, אולם גם מספר אוהדים רעולי פנים של לבסקי הגיעו למקום. תחילה הם התייצבו מולו וצעקו: "אתה לא רצוי כאן. קום, תוריד את החולצה של לבסקי ותלך. לבסקי לא תשחק איתך כמאמן".

אבטחה, משום מה, לא נכחה במקום ואחרי שלב האיומים, האוהדים עברו לשלב הפעולות מול פטב ההמום. בתמונות המדהימות הם נראים פושטים ממנו את שתי החולצות שלבש, אחת מהן עם סמל המועדון ומגרשים אותו מהחדר, כשהוא עירום בפלג גופו העליון. נשיא המועדון כבר אמר שמדובר ב"כתם למועדון" והבטיח כי פטב ימשיך לאמן את לבסקי.

צפו בתמונות המדהימות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully