וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירברג: "אנחנו מטפחים את אליצור נתניה וגאים בה"

8.10.2013 / 8:00

הקבוצה קיימה מסע"ת לפתיחת העונה וראש העיר הוסיפה: "צופה לקבוצה הישגים רבים". קניג: "שמחה להיות כאן"

קבוצת הנשים של אליצור נתניה ערכה אמש (שני) את מסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה.

ראש העיר מרים פיירברג-איכר, אמרה: "אנו, בנתניה מטפחים את ספורט הנשים וגאים בקבוצת אליצור נתניה המשחקת זו העונה השישית ברציפות בליגת העל. אנו רואים בקידום הכדורסל הנשי מנוף חשוב לחיזוק הספורט הנשי. אני מאחלת הצלחה רבה לקבוצה וצופה לה הישגים רבים נוספים".

מרים פיירברג ראש עיריית נתניה. מגד גוזני
נתניה מתמרקת לעונה חדשה. פיירברג/מגד גוזני

יו"ר הקבוצה, שמחה לב צור, הוסיף: "אני מודה לראש העיר על המאמצים לסייע לנו להיות מוכנים לתחילת העונה. אנחנו עושים את המיטב עם מה יש לנו, לעומת קבוצות עם הרבה יותר. אנחנו קבוצת הייצוג של העיר בספורט הנשים ואנו עושים כל כדי לייצג את העיר בכבוד. אחרי השלמת האצטדיון אנחנו מקווים לראות את היכל הספורט קם. במהלך בניית הסגל השחקניות הישראליות והזרות נבחרו בפינצטה, אני מזמין את כולם להגיע ולראות את הקבוצה".

המאמן זהר רייזמן אמר: "מטרות הקבוצה העונה הן לשחק כדורסל טוב ואיכותי, וכן לנסות להתמודד על המקום הרביעי, כאשר יש כמה וכמה קבוצות אשר יתמודדו איתנו עליו. יש שאיפות להצליח כמובן גם במסגרת גביע המדינה, כאשר ברבע הגמר נפגוש בבית את מכבי רמת חן וננסה להעפיל לשלב הבא. לצד התמיכה והמאמצים של ראש העיר, יש לנו משקיע מחו"ל אשר עוזר לנו ויגיע לכאן בינואר. חיזקנו את הקבוצה בישראליות וזרות מוכחות ואנו מקווים שהכל יתחבר".

קפטנית הקבוצה, לירז קניג, סיכמה: "אני רוצה להודות לראש העיר על התמיכה באליצור נתניה, זו השנה השנייה שלי בנתניה ואני מאוד שמחה להיות כאן. יש לנו שחקניות צעירות, מוכשרות ורעבות להצלחה אשר יעבדו קשה מאוד כדי להגיע להישגים. אני מאחלת לכולנו עונה מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully