וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ניצחה 26:34 את מכבי ראשון לציון

אבי רש ושחקניו שמרו על מאזן מושלם בצמרת ליגת הכדוריד והנחילו הפסד שני העונה למכבי ראשל"צ המידרדרת

המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד יצא כבר הערב (שלישי) אל הדרך עם משחק גדול בין מכבי ראשון לציון למכבי תל אביב, בותום 60 דקות אבי רש ושחקניו יצאו מעיר היין עם ניצחון מרשים בתוצאה 26:34. מכבי ראשון לציון היא מחזיקת הגביע וסגנית האלופה המכהנת, אולם היא מתקשה להרשים העונה, ואחרי שמאמנה אולג בוטנקו הורחק בתחילת המשחק היא נשברה, לא הצליחה לסכן את הניצחונה של מכבי תל אביב, וספגה הפסד שני העונה.

מנגד, מכבי תל אביב ממשיכה להיראות מצוין, וחלפה על פני משוכה לא קלה בדרך לניצחון חמישי בחמישה משחקים. ששמרה על מאזן מושלם העונה וצלחה משוכה לא פשוטה. הפסידה כבר משחק אחד וניצחה את שלושת האחרים בהפרש כולל של שישה שערים בלבד. הצהובים מתל אביב יתכוננו עתה למשחק גביע אירופה בשבת, בו יארחו ברעננה את זומימאק המקדונית.

בויאן בוטוליה מכבי תל אביב כדוריד. קובי אליהו
כשמכבי תל אביב החלה לרוץ למארחת לא הייתה תשובה. בוטוליה/קובי אליהו

מחצית ראשונה

שתי הקבוצות הציגו משחק מפוזר ורווי איבודים בדקות הראשונות והתוצאה אחרי חמש דקות משחק עמדה על 1:1. שני שערים של גל אברהם העלו מכבי ראשון לציון ליתרון 2:3. בעקבות תיקול של אריאל רוזנטל המשחק התחמם ומאמן מכבי ראשון לציון אולג בוטנקו הורחק ליציע בדקה ה-8, ככל הנראה עקב מחאותיו כלפי השיפוט. עמית סטלמן העלה את המארחת ל-3:5 וההתקפה של האורחים נראתה תקועה, אך למזלה יכולת נהדרת של אלדר שיקלושי מנעה מראשון לציון לפתוח פער. דקות טובות של תום מטלון סייעו למכבי תל אביב לחולל מהפך והאורחים עלו ל-7:8, כשעל השעון עשר דקות למחצית. ההתקפה של ראשון נתקעה, בויאן בוטוליה הרשית ומכבי תל אביב הוליכה. ההתקפות החלו להניב שערים ושער של בוטוליה קבע 12:16 למכבי תל אביב במחצית.

אולג בוטנקו מאמן מכבי ראשון לציון ביציע. קובי אליהו
מהרגע שעלה ליציע, מכבי ראשון לציון נעצרה. בוטנקו/קובי אליהו

מחצית שנייה

מכבי תל אביב פתחה מצוין את המחצית השנייה ושערים של בוטוליה ונובק בוסקוביץ העלו אותה ל-13:19. ראשון לציון לא הצליחה לעצור את ההתקפה של מטלון וחבריו, והיתרון של מכבי תל אביב צמח ל-15:22. באמצע המחצית השנייה המארחים נראו מפורקים והתקשו מול המהירות של מוליכת הטבלה. עשר הדקות האחרונות היו לפרוטוקול בלבד כשההפרש של האורחים היה דו-צדדי ובסיום מכבי תל אביב רשמה ניצחון חמישי רצוף עם 26:34.

אריאל רוזנטל מכבי ראשון לציון כדוריד. קובי אליהו
מחצית שנייה חד-צדדית. רוזנטל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully