וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: שש אלי קרב

12.10.2013 / 10:00

המלחמה בין הפטריוטס לסיינטס תעמוד במוקד המחזור השישי. מה עוד? דנבר - ג'קסונוויל, רייבנס - פאקרס, סיאטל - טנסי

עונת הפוטבול ממשיכה להתקדם בקצב מסחרר ונקודת האמצע כבר נראית באופק. בשבוע שעבר איבדנו שתיים מהקבוצות המושלמות, ניו אינגלנד וסיאטל וכעת נותרו לנו רק שלוש ברשימה: ניו אורלינס, שתשחק השבוע בפוקסבורו מול הפטריוטס בקרב קוורטרבקים ענק, קנזס סיטי, שתקווה להמשיך בפתיחה החלומית בבית נגד אוקלנד וכמובן דנבר ופייטון מאנינג, שכנראה עומדים "לכבוש את השער הקל ביותר בקריירה" במפגש הביתי שלהם מול ג'קסונוויל. עוד משחק מסקרן ייערך בבולטימור, שם האלופה מחכה לגרין ביי. סן פרנסיסקו באריזונה, אינדיאנפוליס אצל סן דייגו, סיאטל מחכה לטנסי וטוני רומו ודאלאס ינסו להתאושש מהאכזבה בבירה, שם יתמודדו מול וושינגטון. בהימורים עשינו 9 מ-13 בשבוע שעבר ויחד עם ההימור הנכון על שיקגו, אנחנו על 51 מ-77 (66.2 אחוזים). מה מחכה לנו בטלוויזיה?

דרו בריס ניו אורלינס סיינטס. רויטרס
איזה משחק מצפה בפוקסבורו. בריס/רויטרס

ראשון, 20:00: בולטימור - גרין ביי, FOX
ראשון, 20:00: קנזס סיטי - אוקלנד, METV
ראשון, 23:00: ניו אינגלנד - ניו אורלינס, FOX
ראשון, 23:05: אריזונה - סן פרנסיסקו, 5+ לייב
ראשון, 23:15: דנבר - ג'קסונוויל, METV
שני, 3:30: וושינגטון - דאלאס, 5+ לייב
שלישי, 3:00: סן דייגו - אינדיאנפוליס, FOX

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. GettyImages
על המסך שלכם, במאנדיי נייט. לאק/GettyImages

20:00: אנדי ריד חולם על השישי

בפאלו (3:2) - סינסינטי (2:3)

הבנגאלס השאירו את ההפסד לקליבלנד מאחור והתאוששו עם משחק הגנתי אדיר מול ניו אינגלנד וטום בריידי, כדי לחזור למאזן חיובי. כבר למעלה משנה מנסים הקוורטרבקים בליגה להשיג יותר מ-300 יארד באוויר מול הגנת סינסי ואף אחד מהם לא מצליח לעשות זאת. אי ג'יי מנואל, שמוביל התקפת מסירה שמדורגת 28 בליגה, יתקשה לעשות זאת. הבילס יבנו על משחק הריצה המצוין שלהם ועל העובדה שמתחילת העונה הם מפסידים ומנצחים לסירוגין ואת המשחק האחרון הם הפסידו.

ההימור: הפינג-פונג יימשך. בפאלו

קליבלנד (2:3) - דטרויט (2:3)

לפני חודש הבראונס החליט לבנות על העתיד ושלחו את הרץ טרנט ריצ'רדסון בטרייד לאינדיאנפוליס תמורת בחירת דראפט. אלא שדווקא מאז, לפתע פתאום, קליבלנד לוהטת והיא מגיעה למשחק אחרי שלושה ניצחונות רצופים ומנוחה של שבוע וחצי. מולה מגיעה דטרויט, שאחרי צמד משחקים טובים נעצרה לחלוטין בגרין ביי. קלווין ג'ונסון, שלא שיחק בהפסד לפאקרס, מה שפגע קשות בהתקפת הליונס, צפוי לחזור. מתוך 22 מפגשים בין הקבוצות, דטרויט ניצחה לא פחות מ-17, כולל חמישה מששת האחרונים.

ההימור: השליטה של דטרויט תימשך

קנזס סיטי (0:5) - אוקלנד (3:2)

הצ'יפס חיים בחלום. חמישה ניצחונות רצופים, הגנה דומיננטית, התקפה שעובדת לא רע בכלל ומאבק ראש בראש עם דנבר על פסגת ה-AFC מערב. האם זה יימשך? הריידרס ינסו לעצור זאת והם מגיעים אחרי משחק מוצלח וניצחון על סן דייגו בסאנדיי נייט, במשחק בו טרל פריור חזר מפציעה. הקוורטרבק הצעיר מבטיח בינתיים ומוביל התקפת ריצה מצוינת לצד דארן מקפאדן. לקבוצות יש עבר ארוך והמפגש הזה יהיה ה-109 ביניהן, כאשר אוקלנד ניצחה חמישה מששת האחרונים.

ההימור: העונה המדהימה של קנזס סיטי תימשך עוד שבוע

ניו יורק ג'טס (2:3) - פיטסבורג (4:0)

הסילונים וג'ינו סמית שכחו מהצרות והשיגו ניצחון חוץ ענק על אטלנטה במאנדיי נייט וניצבים בפני הזדמנות ללכת ראש בראש עם הפטריוטס ומיאמי. הם ייארחו את הסטילרס האיומים, שנראים מפורקים לחלוטין ולפני שבועיים ספגו בוומבלי הפסד רביעי העונה. פיטסבורג חוזרת משבוע החופש ואולי זה מה שיעזור לה לצאת מהסלאמפ, אבל זה לא יהיה פשוט בכלל במדולנדס, כאשר הקבוצה של רקס ריאן שוב מאמינה בעצמה ובקוורטרבק שלה. ניו יורק תצטרך להסתדר ללא הטייט אנד המצוין שלה קלן ווינסלו, שהורחק לארבעה משחקים בשל שימוש בחומרים אסורים.

ההימור: הג'טס בתנופה, הסטילרס בצלילה. ניו יורק

אנדי ריד מאמן קנזס סיטי צ'יפס. Steve Revere, GettyImages
ימשיך בפתיחה המושלמת? ריד/GettyImages, Steve Revere

מינסוטה (3:1) - קרוליינה (3:1)

המשחק שייערך בצל הטרגדיה הנוראית של אדריאן פיטרסון, איתו או בלעדיו, עדיין לא ידוע. הווייקינגס נסעו ללונדון וחזרו משם עם ניצחון ראשון העונה. לאחר מכן, הם גם זכו לשבוע מנוחה ומגיעים רעננים להתמודדות. שבוע החופש לעומת זאת, ממש לא עזר לפנת'רס, ששוב נראו רע והובסו מול אריזונה. מינסוטה צירפה השבוע את ג'וש פרימן, אולם הוא לא אמור לשחק ומי שיחזור לעמוד מאחורי הסנטר צפוי להיות כריסטיאן פונדר, שהחלים מהפציעה. ההגנה של הפנת'רס ממוקמת בצמרת הליגה וכך גם משחק הריצה, אבל קאם ניוטון חייב להתחיל למצוא את התופסים שלו והוא כרגע רק עם 885 יארד העונה.

ההימור: הווייקינגס יותר טובים ממה שהמאזן שלהם מראה. מינסוטה

טמפה ביי (4:0) - פילדלפיה (3:2)

הבאקנירס פתחו את העונה בצורה איומה, ההתקפה לא עשתה כלום ואחרי ארבעה הפסדים רצופים הוחלט על זעזוע, כאשר ג'וש פרימן נחתך ומייק גלנון, שהפסיד במו ידיו את המשחק האחרון, מול אריזונה, יהיה זה שיפתח כעת. טמפה מגיעה אחרי שבוע החופש ואולי זה יעזור לה להתעורר מעט, אבל מול האיגלס הבלתי צפויים זה לא יהיה פשוט. פילי ראשונה בליגה ביארדים על הקרקע, אבל עלולה למצוא את עצמה ללא מייקל ויק, שנפצע בניצחון על הג'איינטס. המשחק ההוא, שקטע לקבוצה רצף של שלושה הפסדים, הציג יכולת טובה מצד ניק פולס. אגב, אם כל הצרות לא הספיקו לבאקנירס, אצל שלושה משחקני הקבוצה נמצאו חיידקים מסוכנים מסוג MRSA וייתכן כי ארגון השחקנים יציע לשתי הקבוצות לבטל את המשחק.

ההימור: בלי קוורטרבק נורמלי, טמפה לא תגיע לכלום. איגלס

בולטימור (2:3) - גרין ביי (2:2)

לאן הולכת העונה של האלופה? עדיין לא ברור. בולטימור נעה בין משחקים טובים לרעים והיא מגיעה אחרי ניצחון חוץ חשוב במיאמי, שהשאיר אותה חזק במירוץ לזכייה ב-AFC צפון. הפאקרס לעומת זאת, חזרו משבוע החופש ומלבד ההתקפה, שתמיד עובדת בצורה מושלמת, גם ההגנה תיפקדה היטב ועזרה לניצחון על דטרויט. גרין ביי הפסידה וניצחה לסירוגין מתחילת העונה ותקווה לעצור את הזיגזג שלה. ארבעה משחקים בלבד נערכו עד היום בין הקבוצות וגרין ביי ניצחה שלושה מהם, אבל כולם היו בביתה. בביקור היחיד שלה בבולטימור, ב-2005, היא חטפה 3:48 כואב.

ההימור: גם הפעם הפאקרס יפסידו. בולטימור

יוסטון (3:2) - סנט לואיס (3:2)

הטקסאנס מסתכלים על הטבלה ולא מאמינים שהם מגיעים למשחק הזה באותו מאזן כמו הראמס החלשים. אבל זו המציאות ביוסטון היום והקבוצה, שרק בעונה שעברה שלטה ביד רמה בבית שלה וב-AFC כולו לאורך מחזורים רבים, נראית נורא והובסה בסן פרנסיסקו בסאנדיי נייט. הטקסאנס, עם הגנת המסירה הטובה בליגה, חייבת לחסל את סאם בראדפורד החלש ולעצור רצף של שלושה הפסדים, כי אם לא, העונה תברח לה, אולי סופית. כמו כן, מאט שאוב מוכרח להפסיק למסור לפיק סיקס, כמו שקרה לו בכל אחד מארבעת המשחקים האחרונים של הקבוצה. סנט לואיס דווקא עצרה שלושה הפסדים רצופים וניצחה, אבל זה היה מול ג'קסונוויל והפעם המשוכה תהיה הרבה יותר גבוהה.

ההימור: יוסטון מספיק טובה כדי לצאת מהמשבר ולנצח

אריאן פוסטר יוסטון טקסאנס. AP
יוסטון מוכרחה לצאת מהמשבר. אריאן פוסטר/AP

23:05-23:25: המשחק החד צדדי בהיסטוריה?

דנבר (0:5) - ג'קסונוויל (5:0)

בלאס וגאס העניקו למשחק הזה את פער ההימורים הגדול ביותר בתולדות הליגה, 28 נקודות לטובת הברונקוס ולמרות זאת, לא מעט אנשים צפויים ללכת עם המארחים. שנים רבות, אולי אף פעם, לא היה משחק כל כך חד צדדי על הנייר בליגה שעמורה להיות הכי שוויונית, אבל זו המציאות ובעוד הברונקוס שמו על הלוח 51 נקודות בניצחון המדהים בדאלאס בשבוע שעבר ושמרו על שלמות, הג'אגוארס שמו 51 נקודות לאורך העונה כולה וייאלצו להסתדר ללא לוק ג'וקל, שגמר את העונה. זו תהיה גם הזדמנות מצוינת להגנת המסירה של דנבר, הגרועה בליגה, לשפר עמדות. הגנת הריצה של הברונקוס וכמובן, גם התקפת המסירה, הן הטובות מכולן וגם הנתונים שלהן אמורים להשתפר.

ההימור: פייטון מאנינג מול בליין גאברט. מצחיק מאוד. מאוד מאוד מאוד. דנבר, בהמון

סיאטל (1:4) - טנסי (2:3)

לראשונה העונה ולמעשה, לראשונה אחרי תשעה משחקי ליגה רצופים, הסיהוקס צריכים להתאושש מהפסד. סיאטל איבדה את העונה המושלמת שלה באינדיאנפוליס ולראשונה, ההגנה שלה קרסה. מול טנסי בבית זה אמור להיות קל יותר, אבל הטייטאנס, שעדיין חולמים בגדול אחרי פתיחת עונה יפה ולמרות ההפסד מול קנזס סיטי בשבוע שעבר, יילחמו. ג'ייק לוקר ממשיך להיות פצוע וריאן פיצפטריק שוב יתפוס את מקומו וינסה לעשות עבודה טובה יותר, בעוד ההגנה תחפש דרכים לעצור איכשהו את ראסל ווילסון (שעוד לא הפסיד משחק בית בקריירה) ומרשואן לינץ' הכבירים. במפגש האחרון בין הקבוצות, טנסי קטעה רצף של חמישה ניצחונות של הסיהוקס.

ההימור: הרצף יתחדש. סיאטל

ניו אינגלנד (1:4) - ניו אורלינס (0:5)

בסופו של דבר, ניו אינגלנד נענשה. ההתקפה של הפטריוטס חרקה כל השנה ולמרות שדווקא ההגנה עובדת מצוין לשם שינוי, הקבוצה נעצרה עם הפסד בכורה. זה קרה בסינסינטי, שם הפטריוטס שמו רק שש נקודות וראו איך רצף הטאצ'דאונים של טום בריידי נעצר. דני אמנדולה חזר בשבוע שעבר ונראה חלוד וניו אינגלנד, שחשבה שתקבל בחזרה את רוב גרונקובסקי סוף כל סוף, צפויה להישאר בלעדיו שבוע נוסף. הסיינטס לעומת זאת, נהנים מכל רגע והניצחון על שיקגו המשיך את הפתיחה המושלמת שלהם. דרו בריס מפציץ ומתקרב כבר ל-2,000 יארד והאורחים יבנו על ג'ימי גרהאם, שמציג פתיחת עונה היסטורית ולא יורד ממאה יארדים אוויריים למשחק. המשחק האחרון בין הקבוצות נערך לפני ארבע שנים בסופרדום ואז הקדושים ובריס החטיפו לניו אינגלנד.

ההימור: הפעם זה הולך להיות צמוד יותר, אבל ניו אורלינס נראית איכותית והיא תנצח

סן פרנסיסקו (2:3) - אריזונה (2:3)

הקרדינלס נלחמים על כל משחק ומוצאים את עצמם בשוויון עם הניינרס וקרובים לסיאטל אחרי למעלה מחצי עונה. הבעיה שלהם היא שהם עדיין לא פגשו את שתי ה"גדולות" של ה-NFC מערב, מה שיקרה בשבועיים הקרובים, שיקבעו לאן אריזונה וקרסון פאלמר הולכים. סן פרנסיסקו, עם הגנת מסירה נהדרת, תנסה להצר את צעדיו של פאלמר ותקווה במקביל להתעוררות מצד קולין קפרניק, שלא מייצר מספיק יארדים באוויר העונה. אחרי שתי תבוסות, הניינרס התאוששו עם צמד ניצחונות מוחצים על סנט לואיס ויוסטון, בהם שמו 69 נקודות משותפות והם יקוו שהכיוון החיובי הזה יימשך.

ההימור: הניינרס ניצחו בשבעה משמונת המפגשים האחרונים. גם הפעם. סן פרנסיסקו

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. רויטרס
נע בין הצגות לנפילות. קפרניק/רויטרס

דאלאס (3:2) - וושינגטון (3:1), בין ראשון לשני, 3:30

506 יארדים במשחק חייו של טוני רומו הסתיימו באיבוד שלו והפסד אכזרי במיוחד לדנבר, שהוריד את דאלאס למאזן שלילי. למזלם של הקאובויס, כמו גם של הרדסקינס, שחוזרים משבוע המנוחה אחרי שהשיגו ניצחון בכורה העונה, ה-NFC מזרח כולו חלש העונה ושתיהן עדיין במירוץ. רומו ינסה שוב לחגוג מול ההגנה הרעה מהבירה ומנגד רוברט גריפין השלישי יקווה לצלוח בשלום את המפגש נגד הגנת הריצה החזקה של דאלאס ואולי יצליח למסור על הגנת המסירה החלשה של היריבה. לדאלאס יש 62 ניצחונות מול וושינגטון, שניצחה רק 42 פעמים את המפגשים בין הקבוצות, אבל לקחה את שני אלה שהתקיימו בעונה שעברה.

ההימור: דאלאס הראתה את כוחה והיא תחזור למאזן חצוי

סן דייגו (3:2) - אינדיאנפוליס (1:4), בין שני לשלישי, 3:30

האם אינדי משלימה את ההשתלטות על ה-AFC דרום, בה החלה כבר בעונה שעברה? בינתיים זה נראה כך והקולטס מנצחים משחקים ענקיים, כמו בסן פרנסיסקו או בשבוע שעבר, מול סיאטל בבית. אנדרו לאק מוביל התקפה נהדרת ומאוזנת ואילו פיליפ ריברס חזר לסורו ואיבד ללא הרף בהפסד לאוקלנד, שהחזיר את סן דייגו למאזן שלילי. קשה לראות איך הצ'ארג'רס מלאי החורים עומדים מול הקבוצה הנלהבת של צ'אק פגאנו, שיודעת שעוד כמה ניצחונות היא תשים את ידה על המקום הראשון בבית. בסן דייגו עוד זוכרים לטובה כמובן את ניצחונות הפלייאוף על אינדי של פייטון מאנינג ולמעשה, הם ניצחו בחמישה מששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

ההימור: אינדי פשוט טובה יותר והיא תנצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully