וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: בנו בן ה-2 של אדריאן פיטרסון מת לאחר שהותקף

12.10.2013 / 3:53

מקרה מזעזע אירע ל-MVP ממינסוטה, החשוד במעשה הוא בן זוגה של האם. בארה"ב נותרו המומים, לברון: "שולח תפילות"

טרגדיה גדולה אירעה הלילה (בין שישי לשבת) ב-NFL. המשטרה בסיו פולס, דרום דקוטה, הודיעה כי בנו בן השנתיים של הרץ הכוכב של מינסוטה וה-MVP המכהן של הליגה, אדריאן פיטרסון, מת כתוצאה מפגיעות חמורות אותן ספג לאחר שהותקף.

החשוד במעשה הוא ג'וזף רוברט פאטרסון, בן זוגה של אם התינוק והוא נעצר כבר ביום חמישי והופיע בבית המשפט אמש. פאטרסון, שמוחזק בערבות של 750 אלף דולר, מואשם נכון לרגע זה בתקיפה של פעוט ובתקיפה בנסיבות מחמירות, אולם כעת, לאחר שהתינוק שאושפז במצב קריטי, הלך לעולמו, ההאשמות צפויות להפוך לחמורות יותר.

אדריאן פיטרסון שחקן מינסוטה ווייקינגס עם תואר ה-MVP. Dario Cantatore, AP
מקרה מזעזע. פיטרסון/AP, Dario Cantatore

פיטרסון לא הגיע לאימון הקבוצה ביום חמישי, במה שהוגדר תחילה כ"נסיבות אישיות". לאחר מכן, אביו סיפר לתקשורת כי בנו של השחקן מאושפז במצב קריטי בבית החולים בדרום דקוטה ובתום האימון ביום שישי, פיטרסון דיבר עם העיתונאים ואמר שישחק מול קרוליינה ביום ראשון, אולם זה קרה לפני שמותו של הילד הוכרז, כך שנכון לרגע זה הדברים לא ברורים. גורמים במינסוטה מאמינים כי פיטרסון יבחר לשחק, אולם הדברים יכולים להשתנות בכל רגע ובינתיים, השחקן ביקש זמן לעצמו.

"אלוהים ייברך את כולכם ותודה רבה לכולם", צייץ AP בחשבון הטוויטר שלו, "ה-NFL הוא אחווה של אחים ואני מודה לכולם על הציוצים, שיחות הטלפון והסמסים שקיבלתי מחבריי השחקנים. תודה למשפחה, לאוהדים שלי ולאוהדי הקבוצות האחרות על התמיכה".

כמובן שספורטאים רבים ברחבי ארצות הברית לא נותרו אדישים למקרה הנורא. לברון ג'יימס צייץ: "תנחומיי העמוקים לאדריאן ומשפחתו! אני שולח את תפילותי אליך, אחי! שום דבר שאומר לא יוכל לעזור באמת...". ברייס הארפר, כוכב וושינגטון נשיונאלס, צייץ: "איזה עולם אכזר! אי אפשר להאמין! תנחומיי לאדריאן".

בין שחקני הפוטבול, רוברט גריפין השלישי כתב: "יום... קורע... לב". רג'י בוש: "מחשבותיי עם אדריאן ומשפחתו. מקווה שהאל עימם בשעה קשה זו". אנדרה ג'ונסון: "ליבי יוצא לאדריאן ומשפחתו. מתפלל עבורך, אחי". גם ראסל ווילסון וחבריו לקבוצה של פיטרסון, קורדרל פטרסון ואוורט דאוקינס הציעו את תנחומיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully