וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ חושף: ”עליתי למשחק עם 30 אלף ליש”ט במכנסיים”

כסף משתלשל מהמכנסיים ("שקית חומה לסוכן הימורים"), גארת’ בייל מול רונאלדו ("הוא יהיה חייב להיות אסרטיבי"), והלילה הנוראי כשצ’לסי זכתה בצ’מפיונס ("למה רוד חוליט חגג כמו משוגע?"): הארי רדנאפ נחשף בספר חדש

קשר ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
"גארת' בחור שקט, ואני לא בטוח שמתאים לו להשתבץ בקטיגוריה של רונאלדו וליאונל מסי"/רויטרס

גארת' בייל, תלוי את מי שואלים, שבר את שיא המכירה שנקבע עם הגעת כריסטיאנו רונאלדו לריאל מדריד. לטענת הארי רדנאפ, מנג'ר ק.פ.ר, אותו רונאלדו יהיה המכשול שבייל יצטרך להתמודד מולו על מנת לשרוד ולשגשג בסנטיאגו ברנבאו.

"המבחן הגדול שלו יהיה להתמודד מול הצל של רונאלדו ולהתמודד בביטחון", כתב רדנאפ בספרו החדש, שחלקים ממנו פורסמו היום (שלישי) ב"דיילי מייל". "זה לא יהיה קל. רונאלדו כוכב גדול במדריד וירצה לקחת תשע מתוך עשר בעיטות חופשיות, לפחות. גארת' יצטרך להיות אסרטיבי. הוא חייב לחשוב 'אני שחקן של 86 מיליון ליש"ט' ולהתנהג בהתאם, לקחת אחריות, לדרוש את הכדור".

"בנוסף", כתב רדנאפ, "אסור לו כמובן לחשוב רק על סכום ההעברה הזה ולהסתתר מאחוריו. זה ישים אותו תחת לחץ עצום. זה מצב מסובך. הוא יצטרך להיות מוכן לאפשרות שהוא ינסה לבד, יחמיץ ורונאלדו ירים את ידיו באוויר. אסור לו לקבל דברים כאלה, למרות שזה לא טבעי עבור בייל להתנהג באסרטיביות. שלא תבינו אותי לא נכון, הוא יודע שהוא טוב".

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער, ריאל מדריד. AP
"הוא יצטרך להיות מוכן לאפשרות שהוא ינסה לבד, יחמיץ ורונאלדו ירים את ידיו באוויר. אסור לו לקבל דברים כאלה"/AP

"ובכל זאת", הוסיף, "גארת' בחור שקט, ואני לא בטוח שמתאים לו להשתבץ בקטיגוריה של רונאלדו וליאונל מסי. אם רונאלדו מרגיש מאוים מהגעת בייל, מדריד עשויה להיות מקום מנוכר עבור גארת'. הוא יצטרך להסתמך על קרלו אנצ'לוטי, שמדבר אנגלית טובה. גם לוקה מודריץ' הוא חבר ותיק שיכול לעזור לו".

רדנאפ היה האיש שטיפח את גארת' בייל, והוא נזכר: "הוא שיגע אותי באימונים. טכנית, הוא היה מדהים אבל נראה שהוא משחק יותר מדי עם השיער שלו. זה אף פעם לא התאים. הוא כל הזמן סידר אותו, הזיז אותו מהעיניים, הייתי משתגע".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הארי רדנאפ מנג'ר קווינס פארק ריינג'רס. Ian Walton, GettyImages
מה הוא מחביא? רדנאפ/GettyImages, Ian Walton

"30 אלף ליש"ט במכנסיים"

עוד מספר רדנאפ: "יום אחד בפורטסמות', פול מרסון הגיע עם שקית חומה מלאה בכסף. 'תוכל לשמור לי על זה מאמן?', הוא שאל, זה 30 אלף ליש"ט, מסוכן הימורים, מאפיה אירית. הם מחפשים אותי, ואני אפגוש אותם אחרי המשחק, תוכל לשמור לי עליהם?'.

"לא יכולתי להשאיר את זה בחדר ההלבשה. בדרך כלל אני לובש חליפה כשאני על הקווים, אבל ביום ההוא החלפתי החלפתי לטרנינג, כדי שיהיה לי יותר נוח לתחוב למכנסיים את החבילה של הכסף.

"זה היה בסדר, עד שקמתי בסערה מהכיסא שלי. הרגתי את זה זז. הרגשתי את שקית הכסף שלי נופלת במורד המכנסיים. הסתכלתי למטה, וראיתי שטרות יורדים לי ליד הנעליים".

שחקני צ'לסי חוגגים זכייה בליגת האלופות. Matthias Schrader, AP
החגיגה שלהם, הטרגדיה שלו. צ'לסי/AP, Matthias Schrader

על צ'לסי זוכה בליגת האלופות

רדנאפ מספר: "עשיתי את אחת הטעויות הגדולות של החיים שלי בלילה שבו הלכתי לראות את צ'לסי בגמר ליגת האלופות נגד באיירן מינכן. כולם יודעים איך זה נגמר. צ'לסי הייתה הרבה פחות טובה, כפי שהייתה מול נאפולי ומול ברצלונה בסיבובים הקודמים, ושוב ניצחה.

"המשמעות הייתה שטוטנהאם לא עלתה לליגת האלופות, למרות שסיימה רביעית, ושתי נקודות מעל צ'לסי בליגה. הם לקחו לנו את המקום. רציתי לבכות.

"הזמינו אותי לעמדת השידור, וראיתי שם את רוד חוליט מתנהג כמו משוגע. לא יודע מה הוא כל כך התלהב מהמשחק הזה, צ'לסי פיטרה אותו, למען השם. אבל זה לא הפריע לו... הרגשתי נבוך מאוד, הרגשתי כאילו אני הורס את המסיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully