וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף צפוי להתמנות ליו"ר הוועדה המקצועית

8.10.2013 / 17:00

בתוך שבוע תסוכם ההחלטה. בעקבות תלונת סיעת עוז החליט חלוץ להסיר את מועמדותו כנציג האיגוד במועצת ההימורים

בעקבות התלונה של סיעת עוז הודיע חלוץ בפתח ישיבת הנהלת האיגוד כי לא ישמש כנציג איגוד הכדורסל במועצה להסדר ההימורים אלא רק כנציג במועצה הלאומית לספורט. מי שיחליפו במועצת ההימורים הוא המנכ"ל יעקב בן שושן. עמירם הלוי נציג האיגוד במועצה למניעת אלימות בספורט. כמו כן מונה הלוי לועדת מינהל והתקשרויות ויחד איתו בוועדה: חיים אוחיון, ניסים רון, אילן בק, אילן קובלסקי, נאור גלילי, יעקב הרן וצביקה ליבר.

אשר פאר יעמוד בראש ועדת אירגון ואיתו דבורה יום טוב, איציק דבש, עדי שחר, הרצל חובב, מריאנה עביד, גבי גולן וטובה הופמן. יו"ר האיגוד דני חלוץ יהיה נציג האיגוד במנהלת ליגת העל יחד עם דוד פריש וכן במנהלת ליגת העל לנשים יחד עם נאור גלילי ונציג סיעת עוז. בנוסף, הועלתה מועמדותו של צביקה שרף כיו"ר הועדה המקצועית והנושא יסוכם תוך שבוע.

בשבוע שעבר הסירה סיעת "עוז" את התנגדותה למינויו של דן חלוץ לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, אך מי שחשב שהאופוזיציה באיגוד הכדורסל תפסיק להילחם, טעה. הבוקר (שלישי) שלח היועץ המשפטי של הסיעה, עו"ד אמיר רוזנברג, מכתב חריף לחלוץ על התנהלות ישיבת נשיאות האיגוד מאמש, ובו טוען לאי סדרים ודילים שנרקמו.

שאול אייזנברג עם צביקה שרף. ניב אהרונסון
לא מרפים. סיעת עוז/ניב אהרונסון

"מרשיי, אשר עברו דבר אחד או שניים בתחום הכדורסל, נדהמו לראות את הדילים שנסגרו מאחורי גבם לפני הישיבה, בשיטת חמשת המרכזים", כתב רוזנברג בפתח מכתבו. הטענות של סיעת "עוז" הן על שני נושאים. ההחלטה כי בתוך 90 יום יוכנו מכרזים לבעלי התפקידים החדשים באיגוד, כמו יועץ משפטי ורואה חשבון, בהם נלחמו לאורך התקופה האחרונה, וכן על ההחלטה למנות את חלוץ לנציג איגוד הכדורסל למועצה להסדר הימורים בספורט והן למועצה הלאומית לספורט.

"לפני מספר חודשים, החליטה הנהלת איגוד הכדורסל, עוד לפני זמנך, כי יוצאו מכרזים אובייקטיביים לבחירת בעלי תפקידים חדשים, וזאת תוך 45 יום, והנה, לא זו בלבד שהדבר לא קרה, אלא שאתמול עברה על ידי סיעת חמשת המרכזים, בתיאום איתך, החלטה כי רק בתוך 90 יום יוכנו מכרזים, והתהליך עתיד להימשך עוד זמן רב ובלתי סביר", כתב רוזנברג לגבי הטענה הראשונה.

לגבי הטענה כי חלוץ לא יכול לשמש כנציג בשתי המוסדות נכתב, "כבר בישיבת הנשיאות הבהירו נציגי סיעת עוז כי לא תוכל לכהן בו זמנית במועצה להסדר הימורים בספורט ובמועצה הלאומית לספורט משום שהחוק אוסר עליך לעשות כן. נציגי סיעת עוז אף הציגו בפני הנשיאות את הוראות החוק הרלבנטיות אשר אינן משתמעות בשתי פנים.

"סעיף 17 לחוק הספורט 'סייגים למינוי ולכהונה כחבר המועצה' קובע לאמור: 'לא ימונה ולא יכהן כחבר המועצה מי שמכהן כנושא משרה ביותר מגוף אחד מהגופים המנויים בסעיף 5, אתה אינך יכול לכהן כנושא משרה במועצה להסדר הימורים בספורט, כנושא משרה באיגוד הכדורסל, ולהיות בו זמנית – חבר המועצה הלאומית לספורט. דווקא בשל הערכתם המוקדמת של מרשיי אליך, והציפייה הרבה שהייתה ויש להם, בוודאי בעקבות פגישתכם, אכזבתם קשה ביותר".

רוזנברג חותם את מכתבו וכותב, "מרשיי מצפים כי תודיע מיד בפתח הנהלת הישיבה כי אתה מסיר את מועמדותך לאחת משתי המועצות. מרשיי מצפים כי המועמד של איגוד הכדורסל לאחת המועצות יהיה נציג סיעת עוז, כפי שנקבע על ידי הבוחרים במערכת הבחירות האחרונה".

דן חלוץ יושב ראש איגוד הכדורסל. ברני ארדוב
שמע את התאונות ויצא בהודעה. חלוץ/ברני ארדוב

עדכון ראשון: 11:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully