וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורחת במשחק של אייאקס: אוהדת בת 106

סחאוטן ואן ארדנה מעולם לא זכתה להגיע לאמסטרדם ארנה. במחזור האחרון, ב-0:3 על אוטרכט, היא הגשימה פנטזיה ותיקה מאוד וסיפרה: "הרגשתי כמו מלכה קטנה". ומה היא אמרה לוואן באסטן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"בעלי היה הולך למשחק בכל יום ראשון. אני לא יכולתי ללכת. היתה לנו חנות וביום ראשון אני עבדתי שם"/מערכת וואלה, צילום מסך

ביום ראשון האחרון אייאקס ניצחה 0:3 את אוטרכט, אבל לא רק על הדשא היה מעניין. בתא הכבוד באמסטרדם ארנה התארחה אוהדת ותיקה של הקבוצה, סחאוטן ואן ארדנה. כמה ותיקה? גברת ואן ארדנה בת 106, התומכת הכי מבוגרת של המועדון.

המועדון, אגב, מבוגר רק במעט - בן 113. "הרגשתי שם כמו מלכה קטנה", סיפרה בהתלהבות.

ואן ארדנה הגיעה לאמסטרדם ב-1927, ואט אט החלה לעקוב אחר אייאקס. "בעלי היה הולך למשחק בכל יום ראשון", סיפרה לאתר הרשמי של המועדון. "אני לא יכולתי ללכת. היתה לנו חנות וביום ראשון אני עבדתי שם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"כשוואן באסטן היה מאמן הנבחרת והלך להם פחות טובה, פגשתי אותו ברחוב ואמרתי לו 'אתה צריך לבעוט להם בתחת'". ואן ארדנה ושני הבנים שלה/מערכת וואלה, צילום מסך

לפני שנתיים, לאחר האליפות הראשונה מתוך שלוש, העניקו לה הנכדים עותק של צלחת האליפות, חתום בידי כל השחקנים. למסיבת יום ההולדת ה-100 שלה הגיע גם ראש עיריית אמסטרדם. "מה יפה בעינייך?", שאל, והיא ענתה: "אייאקס".

כנשאלה אלו כוכבים היא מעריצה, השיבה "יוהאן קרויף ומרקו ואן באסטן", והוסיפה סיפור על האחרון: "כשהיה מאמן הנבחרת והלך להם פחות טובה, פגשתי אותו ברחוב ואמרתי לו 'אתה צריך לבעוט להם בתחת'" (בהולנדית עוד אפשר להתייחס לביטוי הזה ביותר חיוביות, מן גרסת רחוב ל'תעלה להם את המוטיבציה').

גברת ואן ארדנה לא מחמיצה משחקים של אייאקס בטלוויזיה, אבל הודתה שאת המחצית השנייה מול מילאן בליגת האלופות היא לא ראתה. היא נרדמה.

אייאקס, אלופת שלוש העונות האחרונות, מדורגת כרגע שלישית בליגה. לקבוצה של פרנק דה בור 17 נקודות, נקודה מתחת למוליכות טוונטה ופ.ס.ו, עם 18.

עד 120, ואפילו יותר.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully