וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עמאשה הפך לעניין עקרוני"

8.10.2013 / 8:02

בכיר במועדון על הביקורת נגד אי החזרת החלוץ: "ישוחרר רק בתנאים שלנו". החלה הבוררות בין המועדון לחן עזריאל, שעשוי לעזוב לאחר מועד ההעברות. וגם: איפה צריך לשחק אבוחצירא?

one

מכבי חיפה וחן עזריאל יחלו הבוקר (שלישי) בהליך הבוררות, בו דורש החלוץ לשחררו ללא תמורה לקבוצה אחרת ותובע את כל שכרו לעונה הנוכחית. עזריאל, שלא קיבל את משכורת יוני, טוען כי מכבי חיפה גרמה לו נזק מקצועי כשהחליטה שיתאמן בנפרד מחבריו ובנוסף לא מוכנה לשחררו לקבוצה אחרת. במועדון אמרו אתמול: "עזריאל גרם נזק לעצמו. את עמדתנו נגיש בבוררות". ללא קשר להחלטה האם ניתן יהיה לשחררו בחינם, ייתכן מאוד שעזריאל יוכל לעבור קבוצה למרות שמועד ההעברות יסתיים, זאת כיוון שהבוררות נערכה לאחר סגירת החלון. מ.ס אשדוד היא אחת הקבוצות שמעוניינות בשחקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עכשיו גם אבוחצירא לא מסופק. בנאדו/מערכת וואלה, צילום מסך

בנושא אחר: חלק משחקני מכבי חיפה סבורים כי העובדה ששמעון אבוחצירא הפך לשחקן כנף אינה מועילה לקבוצה. "פעם הוא שיחק בימין, ופעם בשמאל. שמעון לא אוהב את התפקיד הזה ולא מסוגל להבקיע כשהוא חודר לאמצע. הוא חלוץ טוב, זה רק עניין של זמן עד שיתחיל להבקיע", אמרו. בנאדו ישקול האם להחזיר את השחקן לעמדת החלוץ המרכזי ובמקרה כזה אלון תורג'מן יחזור לתפקד כשחקן כנף.

למרות מחאת האוהדים, ויאם עמאשה עדיין לא חוזר לסגל מכבי חיפה. "זה הפך לעניין עקרוני", סיפר אתמול גורם במועדון. "לויאם הייתה הזדמנות לצאת לקרית שמונה, ולקבוצות אחרות, אבל הוא בחר לפגוע במכבי חיפה ולהישאר ביציע. עכשיו נשחרר אותו רק בתנאים שלנו".

במועדון כועסים מאוד על השופט אלי חכמון בעקבות צילומי הטלוויזיה שהוכיחו כי המהלך שבו הורחק דקל קינן החל בנבדל ואילו בחלק מהמהלכים הוא מיהר לשלוף כרטיס צהוב ולעצור את המשחק.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully