וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "באתי עם ראש פתוח, לצעירים מגיע לשחק"

7.10.2013 / 20:36

מאמן ירושלים שמח מהתרומה שקיבל מאריאל ומנקו הצעירים בניצחון על נתניה. בלינקו: "יותר מדי שחקנים היו מתחת לרמתם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל ירושלים פתחה הערב (שני) את הופעותיה הרשמיות לעונת 2013-2014 ברגל ימין, עם ניצחון 71:88 על ברק נתניה ברבע גמר גביע ווינר. האדומים נאלצו להסתדר במשחק ללא יותם הלפרין הפצוע, שהתלבש אך לא שותף, אך קיבלה בתמורה את אדם אריאל בן ה-18 שקלע 11 נקודות והראה ניצוצות של כישרון גדול. ג'וש דאנקן (13 נקודות) ודרווין קיצ'ן (8 נקודות) הוליכו את ירושלים ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השלישי, שרק הלך ופתח עד הסיום.

מאמן ירושלים בראד גרינברג אמר בסיום: "שיחקנו חזק בהגנה ואני שמח מהמאמץ שעשינו. אנחנו יותר עמוקים מהם ויכולנו לשמור על הקצב של המשחק. הרבה שחקנים שלנו שיחקו הרבה דקות ורוב השחקנים ששיחקו עשו דברים טובים, אז אני אוהב קבוצה מאוזנת שעובדת קשה והיום עשינו צעד קדימה יפה".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג יחד עם שחקני הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן, יניב גרין. ניב אהרונסון
פתיחת עונה ברגל ימין. גרינברג/ניב אהרונסון

המאמן התייחס ליכולת הטובה שהפגינו שני השחקנים הצעירים שלו - אדם אריאל ורפי מנקו: "שמעתי על אדם אריאל ורפי מנקו וראיתי אותם קצת במכביה. באתי למחנה האימונים עם ראש פתוח והם הרוויחו את ההזדמנות שלהם, הם מתאמנים קשה בכל יום, באים מוקדם לאולם, ומגיעה להם ההזדמנות. זאת לא מתנה, הם הרוויחו את זה. לשניהם יש עתיד זה בטוח, כרגע מי שמשחק זה מי שמרוויח את הדקות שלו".

לגבי יותם הלפרין: "יותם לא התאמן פה שבועיים ויהיה לו תפקיד משמעותי. אני לא יודע איך זה יתחבר בסופו של דבר, אבל אני מרגיש שבפעם הראשונה כמאמן יש לי ספסל עמוק ואני אשחק איתו. אני מקווה שיותם ישחק כבר ביום ראשון, לא בטוח שלפני. אני לא רוצה שישחק אם הוא לא מרגיש בנוח, אבל הוא מתחיל להרגיש יותר בנוח, נעבוד איתו מחר ונראה איך הוא ירגיש בכל יום. המטרה הריאלית היא סוף השבוע, אבל אני לא רוצה ששחקן ישחק אם הוא לא מרגיש שהוא יכול לשחק ולתת את כולו. אני בוטח בו".

אלישי כדיר הוסיף: "יש לנו סגל רחב, 11 שחקנים שיכולים לעלות ולשמור על רמה קבועה, חבר'ה טובים. יש לנו עדיין מה להתחבר, היו יותר מדי איבודי כדור בחצי הראשון, אנחנו נתכונן לחולון כי יהיה משחק קשה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מאמן ברק נתניה רובי בלינקו. ברני ארדוב
מקווה שפתיחת הליגה תביא בשורה. בלינקו/ברני ארדוב

מאמן ברק רובי בלינקו ניסה להסביר את היכולת הנרפית של קבוצתו: "אני לא מסתכל על הקבוצה כישראלים וזרים אלא בתור קבוצה. אנחנו קבוצה ויותר מדי שחקנים לא היו ברמה הרגילה שלהם היום. אני מקווה שזה לא לטובתנו אבל אנחנו לא מתחילים את הליגה ביום ראשון אלא שבוע אחרי זה ב-20 לאוקטובר בגלל שהמשחק נגד חיפה נדחה. עד אז נעשה את ההתאמות הנכונות. הפסדנו את המשחק הזה בגלל ריבאונד התקפה, לקחו עלינו 20 ריבאונד התקפה וקלעו 20 נקודות מהזדמנות שנייה. זה סיפור המשחק. בסך הכל זה היה הפסד צורב בגביע אבל אנחנו מקצוענים ואין שום קשר בין השנה לשנה שעברה. כשג'וליאן מילס יחזור אנחנו נראה יותר טוב".

ראשון פרימן, שקלע 23 נקודות לנתניה: "לא שיחקנו טוב אבל המשכנו להילחם עד הסיום. הבעיה העיקרית שלנו הן הנקודות מהזדמנות שנייה, שמרנו טוב אבל נתנו להם הזדמנות שניה וזה פגע בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully