וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חרוש מונה למאמן מכבי ראשון לציון

7.10.2013 / 19:33

המאמן יחליף בתפקיד את רוני בוסאני שהתפטר במפתיע. חרוש: "מודה להנהלה, נהיה הקבוצה הכי מסקרנת בליגה"

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שני) על מינויו של מתן חרוש כמאמנה החדש. המאמן, שהיה העוזר של אפי בירנביום במשך עונה וחצי בקבוצה, מונה לתפקיד לאחר שרוני בוסאני הודיע במפתיע על רצונו לעזוב את תפקידו ממש סמוך לפתיחת העונה.

מתן חרוש עוזר מאמן נבחרת העתודה של ישראל. מגד גוזני
קיבל את המושכות. מתן חרוש/מגד גוזני

"אני מאוד שמח לחזור למשפחת מכבי ראשון, בלב אף פעם לא עזבתי את המועדון שהיה לי איתו חיבור מדהים", אמר חרוש עם מינויו, "מעכשיו כולנו יוצאים לדרך חדשה ולדעתי אנחנו הקבוצה הכי מסקרנת בליגה, קבוצה שמציבה שחקנים ישראלים שהם העתיד של הכדורסל הישראלי, בשילוב שחקנים מנוסים יותר. יכול להיות שייעשו מספר שינויים בהמשך על מנת שנצא לאותה דרך חדשה".

עוד הוסיף: "אני מודה להנהלת הקבוצה ולקהל, בימים האחרונים קיבלתי מהם אהבה גדולה ואני בטוח שעם האנרגיות האלה נלך קדימה. מכבי ראשון זה מועדון שיש עיר שלמה מאחוריו, ראש עיר מפרגן ותומך, הנהלה מקסימה ואוהדים מדהימים. חשוב לי מאוד העונה ליצור קשר חיובי והדוק עם האוהדים ומקווה שהעונה נצליח להיות הקבוצה הצעירה והלוחמת של הליגה".

יצחק פרי, מכבי ראשון לציון. ניב אהרונסון
מצא מאמן. יצחק פרי/ניב אהרונסון

יו"ר המועדון יצחק פרי, אמר: "אני שמח שמתן חוזר אלינו לאחר שנה שהיה מחוץ למועדון. מתן הוא חלק מהעבר של מכבי ראשון וללא ספק חלק גדול מעתידה. הוא היה שותף לעונה גדולה של הקבוצה בה העפילה לפיינל פור ולגביע המדינה ואני מקווה שיצליח העונה באותה מידה. יש לי הרבה אמונה ביכולותיו, ישבתי לידו שנה שלמה על הספסל ואני מאמין בכדורסל שלו וביכולת להוביל את מכבי ראשון לציון בשנים הבאות".

חרוש החל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר זמן קצר עבר להפועל ירושלים, איתה זכה באליפות המדינה כמאמן קבוצה הנערים. בעונת 2003/04 מונה לעוזר מאמן של שרון דרוקר וזכה עם הקבוצה ביול"ב קאפ. לאחר מכן עבר עם דרוקר לאוראל גרייט מהליגה הרוסית שזכתה באותה עונה בגביע האתגר. בעונת 2006/07 חזר לירושלים, הפעם כעוזרו של דן שמר איתו זכתה הקבוצה בשני גביעי המדינה. לאחר מכן המשיך כעוזרו של גיא גודס בקבוצה ובעונת 2010/11 חבר חזרה לדרוקר בליגה היוונית בקבוצת באריס סלוניקי. בעונת 2011/12 כאמור היה עוזר מאמן במכבי ראשון לציון ולקראת סוף העונה החולפת עמד לראשונה על הקווים כמאמן ראשי בבני הרצליה.

כמו כן שימש כעוזרו של דרוקר בנבחרת העתודה שעלתה בקיץ שעבר לדרג א'. עוזר מאמן, הוד בן הרצל, שאימן את הקבוצה בשני משחקיה האחרונים צפוי להמשיך בתפקידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully