וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 2:3 דרמטי להפועל פ"ת על אום אל פאחם

הקבוצה של שמעון הדרי חזרה מפיגור כפול, אבל לוקמן כבש שער ניצחון בתוספת הזמן. ראשון לציון הפסידה 2:1 לאחי נצרת

one

צפו בתקציר הניצחון של הכח עמידר על הפועל ירושלים

המחזור החמישי בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים, אחד מהם דרמטי במיוחד. אחרי שאתמול קיבלה אום אל פאחם אישור סופי כי היא נשארת בלאומית, הקבוצה הייתה קרובה מאוד גם לנקודה ראשונה, אבל הפסידה 3:2 להפועל פתח תקוה בזכות שער אימורו לוקמן בתוספת הזמן. הפועל ראשון לציון של אייל לחמן רשמה הפסד שלישי בחמישה משחקים, 2:1 בבית מול אחי נצרת. הפועל עפולה ובית"ר תל אביב/רמלה נפרדו ב-1:1.

ליאור אסולין הפועל פתח תקוה חוגג שער. קובי אליהו
פתח את החגיגה במשחק הדרמטי, ליאור אסולין/קובי אליהו

מכבי אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 3:2

רק אתמול התקבל אישור סופי לכך שאום אל פאחם, הקבוצה המדוברת של הקיץ, תשחק העונה בליגה הלאומית והערב הקבוצה של שמעון הדרי גם הייתה קרובה לנקודה ראשונה אבל הפסידה בסיומה של דרמה גדולה אחרי שספגה בתוספת הזמן מרגליו של אימורו לוקמן.

הפתיחה של האורחים הייתה קטלנית וכבר אחרי דקה העלה אותם ליאור אסולין ליתרון מוקדם. המלאבסים לא שיחקו טוב, אבל הצליחו לעקוץ עם עוד שער לפני המחצית כשאדריאן פרננדס הכפיל את היתרון בדקה ה-44. למרות הפיגור הכפול, המארחים לא נשברו ופתחו בסערה את המחצית השנייה כשמאור אוחיון כבש שער מצמק בדקה ה-49. המארחת המשיכה ללחוץ ובדקה ה-72 באה על מבוקשה עם שער שוויון של אשרף סלימאן. כשכבר היה נדמה שהקבוצות מחלקות נקודות, כבש אימורו לוקמן שער דרמטי והעניק שלוש נקודות חשובות מאוד למלאבסים, שעלו למקום השני בזכות הניצחון הזה. אום אל פאחם מנגד נותרה עמוק במקום האחרון עם שני הפסדים, אך שלושה משחקים ביד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
גם הוא כבר לא זוכר מתי ניצח. אייל לחמן/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 2:1

מה יהיה עם ראשון לציון? הקבוצה של אייל לחמן, שעשתה חיל בעונה שעברה בגביע המדינה, פתחה את העונה הנוכחית בצורה נוראית והערב רשמה הפסד שלישי ומשחק חמישי ללא ניצחון מפתיחת העונה. אוהדי הקבוצה מחו ביציעים נגד ההנהלה בעקבות פתיחת העונה הכושלת, וראו גם את אלן מסודי כובש עבור האורחים בפנדל אחרי שעה של משחק. ראשון הצליחה להשוות בזכותו של חלוץ הרכש הצעיר, עדן שרם כעבור 10 דקות, אבל נצרת עקצה שוב עם שער של אמג'אד סלימאן בדקה ה-76 והותירה את המארחים המומים ומאוכזבים.

עם שתי נקודות בלבד אחרי חמישה מחזורים, ראשון מקדימה בטבלה רק את אום אל פאחם, ובקצב הזה היא עלולה למצוא את עצמה בליגה א' בעונה הבאה. אחי נצרת מנגד, השיגה ניצחון שני רצוף אחרי ה-1:4 במחזור הקודם מול אום אל פאחם.

הפועל עפולה - בית"ר תל אביב/רמלה 1:1

כמו קבוצת האוהדים של הפועל קטמון, גם הפועל עפולה חווה בינתיים קשיי הסתגלות לליגה הלאומית, אליה העפילה רק השנה. אחרי שני הפסדים רצופים וארבעה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה של ירון הוכנבויים קיוותה לשמח סוף סוף את אוהדיה, אבל האורחים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית מרגלי ז'ק יוסף. עפולה הצליחה להשוות בזכות שער של שחר הירש שתי דקות לסיום המחצית, אך לא יותר מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully