וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הנבחרות סיימו את הקמפיינים עם הפסדים

הנשים כבר הוליכו 0:2 נגד הונגריה, אבל נכנעו 3:2 ואיבדו את המקום הראשון בבית. הגברים הפסידו לאוקראינה 3:0

ונבחרת הנשים של ישראל בכדורעף סיימה הערב (ראשון) את טורניר מוקדמות אליפות העולם 2014 עם הפסד 3:2 להונגריה, מה שעלה לה באיבוד המקום הראשון בבית להונגריות. הנבחרת התייצבה למשחק עם מאזן מושלם לאחר ניצחונות על לטביה, מונטנגרו ויוון והספיקה לעלות ליתרון 0:2 בתום שתי מערכות צמודות, אבל בשלב הזה הונגריה חזרה למשחק וביצעה מהפך. שתי הנבחרות עלו מהבית אל השלב השלישי במוקדמות אליפות העולם שיתקיים בחודש ינואר הקרוב. "אני שונא להפסיד, הנבחרת הייתה עייפה בסוף וחבל על ההפסד. צריך לדעת לאסוף את כל הכוחות ברגעים הללו, אבל בסך הכול אני מרוצה מהטורניר ומההישג". אמר בסיום מאמן נבחרת ישראל אריה זלינגר.

נבחרת הגברים של ישראל סיימה את דרכה במוקדמות אליפות העולם 2014 במקום האחרון בשלב השני לאחר הפסד 3:0 (28:26, 25:11,25:14) לנבחרת אוקראינה. הנבחרת פתחה את המשחק במטרה לסיים את הטורניר עם שני ניצחונות ואף הצליחה להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון 20:21 קרוב לסוף המערכה, למרות ששיחקה ללא איתמר שטיין ואלכס שפרנוביץ' הפצועים. אבל האוקראינים לא ויתרו, ניצחו את המערכה ומשם לא התקשו להכריע את ההתמודדות בתוך 42 דקות נוספות.

מאמן הנבחרת זהר בר נצר אף סיכם את הטורניר מבחינתו: "פקששנו במשחק השני נגד הרומנים. ניצחון במשחק הזה היה מביא אותנו לשחק היום מול אוקראינה על כל הקופה ובמצב כזה אלכס שפרנוביץ' היה עולה עם זריקה. כמובן שבעתיד נצטרך להגיע לטורניר כזה עם הכנה הרבה יותר משמעותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully