וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד קוביאן: "אנחנו הולכים ומשתפרים"

7.10.2013 / 9:25

הגארד הוונצואליאני של מכבי חיפה התייחס לאימונים לקראת המשחק נגד פיניקס. יבזורי: "מקווים שהכל יעבור בשלום"

מכבי חיפה ממשיכה במסע ההכנה שלה לקראת העונה בארצות הברית, כשכעת נמצאת הקבוצה של דני פרנקו בפיניקס לקראת משחק ההכנה הראשון נגד פיניקס סאנס בלילה בין שלישי לרביעי. מיד לאחר המשחק תצא חיפה לדטרויט למשחק הכנה שני נגד הפיסטונס, כשב-14 לאוקטובר תסיים את מסע המשחקים במשחק נגד ממפיס גריזליס, שהגיעה לגמר המערב בעונה שעברה.

הקבוצה ממשיכה להתאמן במתקן האימונים של קבוצת ה-NBA, ובלילות מנסים בצוות להנעים את זמנם של השחקנים כשכל הקבוצה יצאה ביחד לבר ביחד עם הבעלים ג'ף רוזן. בחיפה התרגשו לפגוש את שחקן העבר של המועדון קורי גיינס, וכן את ה-MVP של ליגת העל בעונת 2007/8 פי ג'יי טאקר, שמשחק בפיניקס.

מורן רוט, בן רייס, עידו קוז'יקרו שחקני מכבי חיפה, פי ג'יי טאקר שחקן פיניקס סאנס. מכבי חיפה
פוגשים חברים מהעבר. קוז'יקרו, רייס ורוט עם פי ג'יי טאקר/מכבי חיפה

"זה כמו מחנה אימון קטן", אמר הגארד מונצואלה דוד קוביאן, "אנחנו הולכים ומשתפרים. כשחקן כדורסל אתה תמיד רוצה לשחק נגד התחרות הכי קשה שאתה יכול, וכשאתה משחק נגד פיניקס סאנס מה-NBA זה יהיה אתגר חשוב עבורנו לקראת מה שמצפה לנו".

הקלע דגן יבזורי הוסיף: "בינתיים אנחנו מאוד נהנים פה בפיניקס, מכל המסע הזה בכלל למעט הטיסות שלא היו פשוטות. אנחנו נהנים מכל ההתרגשות כשאנחנו מגיעים לאולם הזה, זה שונה מכל מה שאנחנו מכירים. יש התרגשות לקראת המשחק וכמה חששות, אנחנו מקווים שהכל יעבור בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully