וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "כשאתה עושה טעויות, אתה משלם עליהן"

מאמן מילאן מאוכזב מההפסד ליובנטוס אבל לא מוותר: "זאת עונה ארוכה". ג'ורג'ו קייליני: "מה שמקסס עשה זה לא כדורגל"

המשחק הגדול של המחזור באיטליה נערך אמש (ראשון) באיצטדיון יובנטוס כשהקבוצה המקומית גברה בתום דרמה נהדרת 2:3 על מילאן ונשארה חזק במאבק על המקום הראשון. הגברת הזקנה חזרה מפיגור 1:0 משערו של סולי מונטארי אחרי 20 שניות משערים של אנדראה פירלו, סבסטיאן ג'יובינקו וג'ורג'ו קייליני כשמונטארי מצמק שוב בדקות הסיום. יובה ממוקמת שלישית בטבלה, מרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה רומא, בעוד מילאן מדורגת במקום ה-12, עם 8 נקודות בלבד.

"זה ניצחון אבל אנחנו לא יכולים להנות ממנו באמת, בגלל ששוב ספגנו שער בדקות הסיום וסיכנו את עצמנו באיבוד הנקודות", אמר קייליני בסיום המשחק, "אם היינו סופגים מהנגיחה של כריסטיאן זאפאטה, לא יכולנו לישון שבוע. אם אנחנו רוצים להיות קבוצה גדולה, אנחנו צריכים ללמוד מהדברים הללו". על שערו הוסיף המגן: "אני חושב שעזרתי בגלישה שלי לכדורגל, אני רגיל לזה מאחר ואני שחקן הגנה. זה השער השלישי שלי ברגל ימין בחודשיים האחרונים, אני לא משתמש בה ליותר מדי דברים חוץ מזה".

שחקן יובנטוס ג'ורג'יו קייליני. GettyImages
מצא שימוש לרגל ימין. ג'ורג'יו קייליני/GettyImages

קייליני התייחס לעבירה הקשה שביצע פיליפ מקסס שהורחק דקה לפני השער שכבש המגן: "הוא צריך להענש בחומרה בגלל שזה לא הוגן וזה גם לא כדורגל. עשיתי כמה עבירות חמורות בקריירה שלי, אבל שום דבר כזה. יש שחקנים שהם עבריינים מועדים. צריכים להלל קשיחות ונחישות, בגלל שבסוף אחרי תיקול חזק לוחצים ידיים, אבל זה לא כדורגל".

מנגד, אצל הרוסונרי פתיחת העונה הנוראית ממשיכה ונראה כי מילאן תתקשה להלחם העונה בצמרת: "זאת עונה ארוכה, יש עוד זמן לתקן, ונעשה הכל כדי להשיג זאת. לפני פגרת חג המולד נסתכל ונראה היכן אנחנו עומדים", ניסה המאמן מסימילאנו אלגרי להוריד את הלהבות והתייחס למשחק: "שיחקנו טוב, אבל עשינו יותר מדי טעויות ונתנו ליובנטוס להגיע ליותר מדי מצבים. ביצענו יותר טעויות מהם. זה נורמלי ברמה כזאת שאם אתה עושה טעויות אתה משלם עליהן".

מאמן מילאן מסמיליאנו אלגרי. רויטרס
לא סותם את הגולל על העונה של מילאן. מסימיליאנו אלגרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully