וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א תל אביב ניצחה 19:25 את מכבי קרית מוצקין

הקבוצה רשמה ניצחון בכורה העונה ללא שחקנים זרים, הצפוניים ספגו הפסד ראשון. מישה לוין שעצר ארבעה פנדלים הצטיין

אס"א ת"א השיגה הערב (ראשון) ניצחון ראשון העונה כשהנחילה גם הפסד ראשון העונה למכבי קרית מוצקין 19:25. כעת מכבי תל אביב נותרה הקבוצה היחידה שמושלמת בליגת העל כאשר ביום שלישי מצפה לה מבחן אופי חשוב כשתתארח במשחק שיפתח את המחזור החמישי בליגת העל אצל מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון. המשחק הוקדם בשל השתתפותה של מכבי תל אביב בשבת בסיבוב השני בגביע אירופה מול זומימאק ממקדוניה.

אס"א, ללא שחקנים זרים, עשתה בית ספר לכדוריד למוצקין שמשחקת עם שני זרים סרבים והמתאזרח הניגרי טונדיי עבדול ראשיד. היא פתחה עם 3:10 ועצרה לחלוטין את ההתקפה של מוצקין כשירדה למחצית ביתרון 5:14. אס"א המשיכה באותו הקצב בהגנה, הרבה בזכות יכולת טובה של השוער מישה לוין, ובדקה ה-52 היא הוליכה 14:22 עד לניצחון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון גדול. מישה לוין/מערכת וואלה!, צילום מסך

השוער ועוזר המאמן מישה לוין (עצר ארבעה פנדלים) יחד עם יובל כץ (8 שערים) הצטיינו באס"א. עידו טוראל הוסיף שישה שערים, בארי סולומון ונדב ביטון כבשו שלושה שערים כל אחד, יוסי אפו שניים, דור ורסנו, רם טורקניץ ועידו לביא שער אחד כל אחד.

בתוך כך, מחזיקת גביע המדינה לנשים מ.כ חולון הודחה היום מגביע הווינרס קאפ האירופי לאחר שנוצחה בצמד המשחקים בבלארוס על ידי גורודניצ'אנקה - 41:18 לאחר ההפסד 33:15 אמש. במשחק היום כבשו לחולון ירדן ברגמן חמישה שערים, אור תורג'מן הוסיפה שלושה, שרון בן שושן, עינב בן זיקרי וילנה רוזנשטיין שניים כל אחת, שחף אלסידאווי, עדי בן יעקב וקים לוי שער אחד כל אחת. בסוף השבוע הקרוב, בשבת ובראשון, בנות הרצליה ישחקו בסוף השבוע מול יוונטה מיכאלובצ'ה מסלובקיה במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופי לנשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully