וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "היה מרגש וכיף", דרוקר: "אעשה את המקסימום"

6.10.2013 / 20:25

מאמן חולון חגג בפתיחת גביע ווינר, הרוש: "יודעים מה הקהל דורש". מאמן גלבוע/גליל: "ההנהלה צריכה לקבל החלטות"

הפועל חולון פתחה ברגל ימין את עונת המשחקים 2013/14. זה אמנם קרה "רק" בליגת ווינר, אבל ליאור ליובין גבר על האקסית הפועל גלבוע/גליל עליון 66:80 אחרי שאנתוני גודס (22 נקודות) היה הבולט בשורות המנצחים. אדריאן בנקס עם 19 נקודות לא הצליח לעזור לצפוניים לחלץ ניצחון ראשון.

רבע גמר גביע ווינר: חולון הביסה את גלבוע/גליל 66:80

שחקן הפועל חולון אנתוני גודס. ניב אהרונסון
זקוקים לתרומה מכל אחד מהשחקנים. אנתוני גודס/ניב אהרונסון

"אנחנו נצטרך תרומה מכל שחקן, ישראלי או אמריקאי, כדי לנצח", אמר ליאור ליובין בסיום. "אנחנו צריכים שכולם יהיו מעורבים. זה חשוב לנו והיום קיבלנו את זה. כמאמן אתה מנסה ללמד ולשכנע את השחקנים שלך ולגרום להם להאמין בכל מיני דברים מסוימים. זה היה מרגש, כיף ואפילו מוזר בתחילת המשחק. הייתי רגוע כי הובלנו ואז פתאום הבנתי שאני בצד הלא נכון של הלוח. באופן כללי, נקלענו לבור ונצטרך ללמוד לא להגיע למקומות האלה".

שלומי הרוש שסיים עם עשר נקודות, הוסיף: "אני שמח מאוד מאיך שנראינו על המגרש. זה מה שאמרתי שנראה מהפועל חולון העונה: הקרבה, הגנה חזקה וריצה ובעיקר התלהבות ואינטנסיביות גבוהה, ואני שמח שהראינו את זה היום. ברבע הראשון שחקנים עוד התרגשו, זה משחק רשמי ראשון שלנו העונה ואני שמח שנכנסנו לזה מהר. אנחנו כישראלים יודעים מה זה הפועל חולון הרבה יותר מהזרים. אנחנו יודעים מה הקהל דורש מאיתנו ומנסים להעביר את זה בדרך הכי טובה לזרים שלנו".

מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון שרון דרוקר. ניב אהרונסון
"יש לנו שבוע לתחילת הליגה. נקווה שנעבוד קשה ונגיע מוכנים יותר לליגה". שרון דרוקר/ניב אהרונסון

המאמן המנוצח שרון דרוקר סיכם: "פתחנו טוב את המשחק וברגע שחולון שיחקה יותר אגרסיבי ופוצצה כמו שצריך לעשות, זה התהפך. זו הליגה. זה לא הכסף או השמות, אלא כמה אגרסיבי אתה, וחולון הייתה יותר אגרסיבית וניצחה בצדק. נצטרך ללמוד מזה. יש לנו שבוע לתחילת הליגה. נקווה שנעבוד קשה ונגיע מוכנים יותר לליגה".

עוד הוסיף מאמן גלבוע/גליל: "השיחות שלי עם ההנהלה נשארות בפנים. אני לא נמצא יום אחד בליגה ולא יום אחד בכדורסל. ההנהלה צריכה לקחת החלטות. אני אעשה את המקסימום עם מה שיש לי. אני לא הייתי מפיל על דראגו (פשאליץ') את התיק. הוא שיחק בליגות אגרסיביות יותר. הוא לא היה טוב היום, אבל הרבה לא היו טובים היום. הוא שחקן שנותן לנו הרבה. הוא עדיין לא בכושר שאנחנו מצפים לראות אותו, אבל אני חושב שהוא יכול לתת לנו מעצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully