וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון כבר לא מושלם בבלגיה, צמד לקולאוטי

אחרי 9 נצחונות רצופים, הפסידה סטנדרד ליאז' 1:0 לזולט וארחם. החלוץ הפציץ ב-1:5 של אנורתוזיס, בישול לאסולין

לכל דבר טוב יש סוף, וכך גם למאזן המושלם של גיא לוזון שהגיע הערב (ראשון) לסיומו. אחרי רצף מדהים של תשעה נצחונות ליגה בתשעת המחזורים הראשונים, הפסידה סטנדרד ליאז' 1:0 לזולט וארחם, המדורגת שלישית בבלגיה. ללא טל בן חיים ודודו ביטון שלא נכללו בסגל היתה סטנדרד מסוכנת יותר בפתיחה, אך לא הצליחה למצוא את השער. בדקה ה-75 היא נענשה על כך, כשאולאפור אינגי סקולאסון ניצל יציאה רעה של שוער מוליכת הטבלה איג'י קוואשימה לבעיטה חופשית כדי לנגוח פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק. קאנו הברזילאי הורחק בדקה ה-82 בכרטיס צהוב שני.

לוזון, שרושם משחק שני רצוף ללא ניצחון אחרי התיקו בליגה האירופית בסוף השבוע שעבר, ממשיך להוליך את הטבלה הבלגית עם 27 נקודות, אולם הפער מסגניתו, קלאב ברוז', עומד כעת על נקודה אחת בלבד. במחזור הבא תפגוש סטנדרד את שרלרואה, המדורגת תשיעית.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
כאן זה נגמר. לוזון/GettyImages

מה תגידו על רוברטו קולאוטי? החלוץ שלא מצא את עצמו בשנים האחרונות במכבי תל אביב ממשיך לפרוח, והערב (ראשון) הוא היה חתום על לא פחות משני שערים בניצחון החוץ של אנורתוזיס 1:5 על קוקליון. בזכות הצמד (השער השני בדקה ה-11 והחמישי בדקה ה-50), קולאוטי (90 דקות) עולה לשבעה שערים בסך הכול בחמש הופעות בליגה מה שמציב אותו בראש טבלת המבקיעים בליגה הקפריסאית. משה אוחיון נכנס כמחליף בדקה ה-70, עמית בן שושן לא שותף. בזכות הניצחון, אנורתוזיס שנמצאת עם מאזן 1:4 חזרה למקום הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממשיך לחגוג ולא עוצר. קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובין קאזאן וביברס נאתכו השיגו סוף סוף ניצחון ליגה אחרי ארבעה משחקים שבהם הם לא עשו את זה, והערב (ראשון) הם הביסו 1:5 את אנז'י מחצ'קאלה האחרונה. הקשר שיחק 76 דקות שבהן קבוצתו כבשה את שלושת השערים, ובכך טיפסה קאזאן למקום השמיני. ווקאסו מובארק (11), אלכסנדר ריזאנטסב (30) ורוסלן מוחמשטיין (70) הבקיעו את השערים הראשונים, איסלמנור עבדולבוב (85) צימק, אבל שני שערים בתוספת הזמן של סרדאר אזמון (91) ורומן ארמנקו (93, פנדל) סגרו את הסיפור סופית.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
סוף סוף הם מנצחים. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

אלמוג כהן שיחק היום 90 דקות בהרכבה של אינגולשטאט, שהשיגה את ניצחונה השני העונה כשגברה 0:1 בחוץ על בוכום. פסקל גרוס הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-78 ושיפר את מאזנה של אינגולשטאט לשבע נקודות, אך היא עדיין במקום האחרון בבונדסליגה השנייה. הקשר הישראלי הוחלף בתוך תוספת הזמן.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט (מימין). Thomas Starke, GettyImages
ניצחון שני העונה. אלמוג כהן/GettyImages, Thomas Starke

* גיא אסולין פתח בהרכבה של הרקולס ובישל את שער היתרון בדקה השישית לאלדין האדזיץ, אבל קבוצתו הפסידה בחוץ 3:1 לאלאבס. אסולין השלים 90 דקות.

* דודו אוואט ישב על הספסל של מאיורקה וראה את מתחרהו רובן מיניו סופג רביעייה בהפסד הביתי 4:2 לסראגוסה. מאיורקה ספגה שלישייה כבר במחצית הראשונה והיא עם 10 נקודות בלבד אחרי שמונה מחזורים, ניצבת זמנית במקום ה-16.

* גל שיש שיחק 90 דקות בהרכבה של וולין לוצק, שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה באודסה מול צ'רנומורץ. וולין ניצבת במקום ה-12 בליגה האוקראינית, עם 13 נקודות ב-12 משחקים.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה של ויטסה 2:1 לפיינורד. מייק הבנאר צימק בדקה ה-83 והמארחים לחצו בניסיון להשוות, אך הבנאר נעצר בקורה בתוספת הזמן ו-ויטסה רשמה הפסד שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully