וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יבנה: יוסי זוזוט חזר בו מהתפטרותו

האוהדים תמכו, ההנהלה דחתה את ההתפטרות והמאמן נשאר. עוד בלאומית: המשחק בין קטמון לנתניה נדחה ל-22 באוקטובר

one

בתקציר: ניצחונה של הכח עמידר רמת גן 0:1 על הפועל ירושלים

יומיים אחרי התפטרותו של יוסי זוזוט מתפקידו כמאמן מכבי יבנה, הודיעה הנהלת המועדון כי הוא דוחה את התפטרותו והוא ימשיך עד תום חוזהו. כזכור, שעה קלה אחרי ההפסד 4:2 לבני לוד, השלישי ברציפות של יבנה, הודיע זוזוט לאוהדים באמצעות דף הפייסבוק שלו כי הוא לוקח אחריות ועוזב. במוצאי שבת הגיעו עשרות אוהדים וכמה שחקנים לביתו של המאמן, שוחחו איתו והפצירו בו לחזור בו.

יוסי זוזוט מאמן מכבי יבנה, מאחוריו עוזר המאמן מוטי בן מויאל. ניב אהרונסון
לא הולך הביתה. יוסי זוזוט/ניב אהרונסון

היום (ראשון) התכנסה מנהלת הספורט של עיריית יבנה יחד עם המאמן וההנהלה לישיבה במשרדו של יו"ר המנהלת שאול דוד, ובה נענה המאמן לבקשת ההנהלה והבהיר כי ימשיך בתפקידו בעונה הזו ובעונה הבאה, על פי ההסכם הקיים בין הצדדים.

מההנהלה נמסר: "הנהלת הקבוצה רואה במאמן יוסי זוזוט נכס למועדון. זוזוט משמש בשלוש השנים האחרונות כמאמן ראשי, מאמן מהשורה הראשונה בארץ המשקיע רבות למען הצלחת הקבוצה והמועדון. יוסי מהווה דמות חינוכית ומקצועית ובשנים האחרונות יישם בהצלחה את שאיפת המועדון לטיפוח ושילוב מוצלח של שחקנים צעירים ממחלקות הנוער בקבוצה הבוגרת. הנהלת הקבוצה הבהירה למאמן כי היא תומכת ללא עוררין בסגל השחקנים הקיים אשר הגיע אשתקד לתוצאות מרשימות (בעונה הראשונה בליגה הלאומית) ומשוכנעים כי הקבוצה תצליח ותמשיך לייצג את מועדון מכבי יבנה ואת העיר יבנה באופן מכובד ולהישגים מרשימים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ערן לוי שלו מנשה עומר צלישר מכבי נתניה מול הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
נתניה תחכה שיחזור מהנבחרת הצעירה. עומר צלישר, משמאל/קובי אליהו

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום שהמשחק בין הפועל קטמון למכבי נתניה שאמור היה להתקיים בסוף השבוע במסגרת המחזור השישי נדחה ליום ג', 22 באוקטובר (טדי, 19:00). הסיבה היא בקשה מיוחדת של נתניה לאור העובדה ששניים משחקניה, עומר צלישר וירין חסן, ישהו עם הנבחרת הצעירה בפורטוגל באותו זמן.

שאר משחקי המחזור השישי יתקיימו כמתוכנן בימי שישי (16:00) ושני (19:00). בשישי תארח הפועל רמת גן את מכבי הרצליה, הפועל נצרת עילית את מכבי אום אל פאחם, בני לוד את הפועל ירושלים והפועל אשקלון את הכח עמידר רמת גן. בשני תפגוש הפועל פתח תקוה במושבה את הפועל ראשון לציון, מכבי אחי נצרת תארח את הפועל עפולה ובית"ר תל אביב רמלה את מכבי יבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully