וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאג פוטבול: מקום שלישי לנשים באליפות אירופה

הנבחרת, שזכתה בסגנות ב-2011, הגיעה לפודיום דרך הארד. רק מקום 4 לגברים. אליפות העולם ב-2014 תיערך בירושלים

נבחרת הנשים של ישראל בפלאג פוטבול הגיעה לפודיום בפעם השנייה ברציפות באליפות אירופה, שנערכה הפעם בפזארו, איטליה, כשהיא זוכה במקום השלישי. נבחרת הגברים של ישראל סיימה את הבית המוקדם במקום הראשון אך לא הצליחה לחזור הביתה עם מדליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמחה, אבל לא מושלמת. הנשים חוגגות מדליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנשים הגיעו לטורניר מדורגות שניות, לאחר שזכו במדליית בכסף באליפות אירופה בצרפת שנערכה ב-2011. במשחקה הראשון פגשה ישראל את אלופת אירופה אוסטריה והפסידה 31:13. הנבחרת לא נשברה וניצחה את שלושת המשחקים הבאים, 13:31 על דנמרק, 13:20 על איטליה ו-24:43 על גרמניה. את המשחק האחרון בבית המוקדם הפסידו הנשים לצרפת 26:18. עם מאזן של 3:2 הישראליות סיימו בבית המוקדם במקום השלישי.

את שלב רבע הגמר עברה הנבחרת עם ניצחון דרמטי 6:12 על גרמניה. בחצי הגמר הישראליות לא יכלו לנבחרת צרפת החזקה, אך במשחק על המקום השלישי גברו על דנמרק 12:27. אוסטריה זכתה בזהב שוב, צרפת בכסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל פרידמן שועטת לטאצ'דאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הגברים התחילה את הטורניר בצורה יוצאת מן הכלל כשהיא גוברת על אנגליה 20:38, במשחקה הראשון, מביכה את אלופת העולם היוצאת, אוסטריה 27:41 ומביסה את צ'כיה 6:59. את המשחק האחרון בבית המוקדם סיימה בתיקו עם צרפת 26:26 ובמקום הראשון עם שלושה ניצחונות ותיקו.

ברבע הגמר גברה ישראל ללא בעיות על הולנד 6:33 ועלתה בפעם הראשונה בתולדותיה לחצי גמר של אליפות אירופה. במשחק מורט עצבים לא יכלה ישראל לגבור על הנבחרת המקומיים והפסידה על חודה של נקודה 19:18. במשחק על המקום השלישי ישראל לא הצליחה לשחזר את האינטנסיביות שהייתה לה לאורך כל הטורניר והפסידה לאוסטריה 34:18 וסיימה במקום הרביעי. מאמן הגברים, יוסי פוקס אמר: "הראינו לכולם שאנחנו יכולים להתמודד ברמות הגבוהות ביותר, ועכשיו פנינו לטורניר הבא".

יו"ר התאחדות הפוטבול האמריקאי סטיב לייבוביץ נשמע מעט מאוכזב בסיום הטורניר:" הגברים שיחקו מספיק טוב להביא מדליה והנשים, למרות שהביאו את הארד, לא עמדו בציפיות של כולנו. יש לנו הרבה עבודה לקראת אליפות העולם שיתקיים פה בארץ".

ביוני 2014 תארח ישראל את אליפות העולם בפלאג פוטבול בירושלים.

לאתר ליגת הפוטבול הישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully