וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מושלמת עם 1:2 על סלטה, צמד לקוסטה

הקולצ'ונרוס נצמדו לברצלונה בפסגה ושמרו על מאזן מושלם, החלוץ הגיע ל-10 שערי ליגה. 1:1 בין בילבאו לוולנסיה

מי יעצור את דייגו קוסטה ואתלטיקו מדריד? אחרי הניצחון הענק בדרבי שקטע בצורת של 14 שנים ללא ניצחונות מול היריבה העירונית, הקולצ'ונרוס ממשיכים להיראות פשוט נפלא בפתיחת העונה, וניצחו היום (ראשון) את סלטה ויגו 1:2. בזכות הניצחון הקולצ'ונרוס נצמדו לברצלונה בפסגה עם 24 נקודות ומאזן מושלם.

ונחשו מי היה שם בשבילה הפעם? דייגו קוסטה, שנמצא בכושר פנטסטי וכבש גם שער הניצחון בדרבי שוב מצא את הרשת, והשלים צמד שסגר עבורו לא פחות מ-10 שערים העונה. המחזורים הולכים וחולפים, ונראה שהפעם, בניגוד לשנים קודמות, החבורה של דייגו סימאונה יכולה לחלום ולפנטז ברצינות על הישגים. החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של דויד וייה, שנפצע במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-58.

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה חוגג. Andres Kudacki, AP
בלתי ניתן לעצירה. דייגו קוסטה/AP, Andres Kudacki

האוהדים מילאו את ויסנטה קלדרון והעניקו אווירה נהדרת, מה שלא ממש סייע לאתלטיקו בפתיחה. בדקה ה-26 דייגו קוסטה החמיץ הזדמנות לכבוש, אחרי שפיליפה לואיס סחט פנדל והחלוץ בעט אותו ברשלנות. אך קוסטה דאג לתקן את הרושם עוד לפני הירידה להפסקה, כשדחק מקרוב פנימה בקלות לאחר התקפה מסחררת של הקולצ'ונרוס.

משם, אתלטיקו השתחררה והחלה לשטוף את המגרש. בדקה ה-62 עוד מתפרצת הסתיימה עם כדור ברשת, כשגבי מצא את דייגו קוסטה כמובן, שבעט בעוצמה לפינה הרחוקה ופנימה. עד לסיום אתלטיקו נרדמה וגם ספגה בדקה ה-71, לאחר הקשתה יפה של נוליטו מול טיבו קורטואה. בדקה ה-92 טיבו קורטואה הציל את אתלטיקו, עם התעופפות מרשימה לכדור חופשי של נוליטו. בסופו של דבר, אתלטיקו נשמה לרווחה בסיום וממשיכה לחלום בגדול.

בילבאו - ולנסיה 1:1

שחקניו של ארנסטו ולוורדה ממשיכים לגלות חוסר יציבות בליגה כשהפעם הם סיימו בתיקו ראשון העונה לאחר שמונה מחזורים. אבר באנגה כבש את שער היתרון לעטלפים בפנדל שתי דקות למחצית, אבל אוסקר דה מרקוס בישל למיקל ריקו את שער הבכורה שקבע שוויון רבע שעה לסיום. זו הפעם הראשונה שבילבאו מאבדת נקודות באצטדיונה החדש. ולנסיה, לעומת זאת, קוטעת רצף של שלושה ניצחונות ונמצאת במקום השביעי.

חטאפה - בטיס 1:3
לחטאפה: פדרו לאון (16 ו-23), אדריאן קולונגה (27). לבטיס: רפא (51, עצמי)

סביליה - אלמריה 1:2
לסביליה: קווין גמיירו (6), איבן ראקיטיץ' (90). לאלמריה: רודרי (23))

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully