וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "אולי הנס? לא הייתי רוצה אותו כיועץ המס שלי"

ההתכתשות המילולית בין השבדי לבאיירן מינכן נמשכת, והפעם החיצים מופנים לנשיא, המואשם בהעלמת מס: "מי שמע עליו?"

המלחמה המילולית בין זלאטן איברהימוביץ' לבאיירן מינכן מגיעה לנקודת רתיחה. הכול החל כשהחלוץ השבדי ביקר את פפ גווארדיולה בראיון ל"דר שפיגל" וטען כי הוא "פחדן חסר ביצים", מה שגרם לבווארים, אצלם פפ מועסק כידוע, לצאת משלוותם. קרל היינץ רומיניגה טען כי "טיפשות זה חלק מהאופי של זלאטן", וגם הנשיא הכל-יכול אולי הנס ואמר כי "זלאטן סתם פרימדונה מתוסכל. הוא אף פעם לא הסתדר בשום קבוצה, הוא מביא רק צרות".

שחקן פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ'. AP
מלגלג על אולי הנס. זלאטן/AP

אז עכשיו הגיע תורו של זלאטן להוריד את הכפפות. "איך קוראים לו שוב? ווינס? אה, הנס. לא שמעתי עליו יותר מדי, לא ידעתי מי זה", אמר זלאטן בלגלוג ל"ל'אקיפ" הצרפתי. "בכל מקרה, לא הייתי רוצה שהוא יהיה יועץ המס שלי", עקץ בציניות בהתייחס לפרשת המס בה מעורב אולי הנס, ובמסגרתה הוא נחשד בהעלמת מס בהיקף של מאות אלפי יורו.

פריס סן ז'רמן, קבוצתו של זלאטן איברהימוביץ', מתארחת הערב (ראשון, 22:00, אין שידור) בסטאד ולודרום ופוגשת בקרב חם את מארסיי.

יממה לפני המשחק, החלוץ השבדי הדליק את הצרפתים ביחס השונה שלו לגבי הקלאסיקו: "האמת, אחרי שנה אחת בצרפת, אני לא מרגיש כמוכם לגבי היריבות הזאת של פריס סן ז'רמן ומארסיי. כשאצטדיון שלם קורא קריאות בוז נגדי, זה נותן לי אדרנלין. זה עושה אותי נחוש עוד יותר. אני מרגיש הרבה אחריות בקבוצה הזאת, החברים שלי סומכים עליי. יש כאן קבוצה של אלופים עם ניסיון ומנטליות נהדרת, כך שלא הופתעתי מהתוצאה מול בנפיקה. פ.ס.ז' תהיה הקבוצה האחרונה שלי, לפחות זו שביליתי בה הכי הרבה זמן. אשאר עד סוף החוזה. אני תמיד רוצה לנצח, לא אכפת לי איך. אני צריך את הניצחון".

אולי הנס נשיא באיירן מינכן. GettyImages
זלאטן משיב אש. אולי הנס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully