וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטי: "רומא הזאת מסוגלת להכל, כרגע אנו הכי חזקים"

קפטן רומא אופטימי נוכח המאזן המושלם וה-0:3 על אינטר. גרסיה: "טוטי מהטובים בהיסטוריה, הוא מראה לנו את הדרך"

גם ברומא לא חלמו על פתיחת עונה כזאת. שבעה מחזורים, שבעה ניצחונות, ו-0:3 מרשים ומוחץ על אינטר בסן סירו. "רומא רקדה כמו טרבולטה בסן סירו", נכתב ב"קוריירה דלו ספורט". רודי גרסיה הבטיח רומא אטרקטיבית כאשר מונה למאמן הקבוצה, ועד כה הוא מקיים בצורה מושלמת. הג'אלורוסי הציגו התקפות מתפרצות קטלניות בראשות ז'רביניו והקפטן פרנצ'סקו טוטי, כשאלסנדרו פלורנצי השלים לפני סיום המחצית, ואינטר נותרה ללא תשובה. "אני אוהב את הרוח הקבוצתית שלנו", אמר גרסיה על הניצחון הגדול והמאזן המושלם, "שיחקנו עם הלב ושיחקנו כמו גברים". עם מאזן כזה טבעי שגרסיה יישאל האם קבוצתו מועמדת לאליפות, והצרפתי השיב: "סקודטו? מתי נגמרת העונה? יש עוד זמן. יש לנו ביטחון, השחקנים מאמינים בעצמם, וזה הכי חשוב". על המשחק עצמו אמר גרסיה: "בדרך כלל אנחנו מחזיקים בכדור יותר, אבל ידענו שלאינטר יש שחקנים עם יכולת אישית, ואסור היה לנו להשאיר להם שטחים פנויים".

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא חוגג. רויטרס
הכול בראש. טוטי/רויטרס

גיבור המשחק היה קפטן רומא פרנצ'סקו טוטי, שהבקיע צמד ראשון מאז דצמבר 2012. "יש לנו מנהיג בהתקפה וסרט הקפטן על זרועו, הוא מראה לנו את הדרך", החמיא גרסיה לשחקניו, "טוטי הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הכדורגל, ולראות אותו שמח זה נפלא". גרסיה נשאל האם לטוטי יש מקום בסגל איטליה למונדיאל 2014, והשיב: "אני רק מאמן רומא, אני לא יכול לייעץ לפראנדלי".

טוטי החמיא לחבריו על התצוגה מול אינטר, ולא חשש להצהיר בפני התקשורת האיטלקית ש"רומא הזאת מסוגלת להכול. הניצחון וההמשכיות של הקבוצה זה הדבר הכי יפה". טוטי הודה שאיש בקבוצה לא ציפה לכזאת פתיחת עונה, אבל הוא בטוח ביכולת של חבריו לרוץ עד הסוף: "ניצחנו שבעה ברצף וזה קשה, אנחנו עומדים נכון במגרש ויש לנו שחקנים ברמה בינלאומית. הכול בראש בכדורגל וככה זה נראה כשאתה משחק משוחרר ולא מגביל את עצמך. אנחנו כרגע הקבוצה הכי חזקה אבל המטרה היא להגיע לאירופה".

אינטר המומה מההפסד ומהתוצאה. הנראזורי הגיעו במומנטום חיובי למשחק והאמינו שעם דחיפת הקהל הביתי הם יערו את רומא. "אני מסתכל גם על היכולת ולא רק על התוצאה", אמר מאמן אינטר וולטר מצארי, "כדורגל מבוסס על טעויות, ולפעמים אתה זה שטועה. שיחקנו טוב אבל לרומא יש שחקנים פנטסטיים ושחקן כמו טוטי שיכול לשנות משחק ברגע".

אנדראה ראנוקיה שחקן אינטר מול מורגן דה סנקטיס שוער רומא. GettyImages
דה סאנטיס ורומא עצרו את המומנטום החיובי של אינטר וראנוקיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully