וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים: "הדבר החשוב ביותר הוא הכימיה"

6.10.2013 / 10:22

בני הרצליה ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, המאמן שחזר התייחס לסגל החדש לגמרי. אקוניס: "רצינו לחזור לחייך"

בני הרצליה ערכה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת עונת 2013/14. עיקר ההתרגשות סביב מסיבת העיתונאים הייתה חזרתו של אפי בירנבוים לעמדת המאמן של הקבוצה לקדנציה רביעית, והתקווה היא שאחרי שנתיים בתחתית תחזור הקבוצה לצמרת. מי שנכנס לצוות הניהול של המועדון הוא שחקן העבר טל רקנאטי, בנו של לני רקנאטי הבעלים, שהיה שותף לבניית הסגל.

בירנבוים אמר במסיבת העיתונאים: "הסיפור האמיתי זה השחקנים, והשחקנים האלה צריכים לעבוד קשה והם עובדים קשה כדי להגיע להישגים, להתקדם באופן אישי וקבוצתי. הסגל חדש כמעט לגמרי, וזה קורה לא רק במועדון שלנו ובהרבה קבוצות מהרבה סיבות של הכדורסל המודרני באירופה. מה שחשוב לי כמאמן זה החוזק המנטאלי של השחקנים והחוזק המנטאלי של המועדון. יש להם ללמוד הרבה מאוד על אופי הליגה שלנו כי יש פה שחקנים שלא שיחקו בליגה הזאת, אם זה שחקנים ישראלים או שחקנים אמריקאים אבל לליגה שלנו יש את האופי שלה שצריך ללמוד אותה. הדבר החשוב ביותר הוא הכימיה בין השחקנים שצריך לעבוד עליו".

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים. מגד גוזני
"לליגה שלנו יש את האופי שלה שצריך ללמוד אותה". אפי בירנבוים/מגד גוזני

טל רקנאטי, בנו של לני רקנאטי: "השנה הצטרפתי לצוות המנהל של הקבוצה, גדלתי במחלקות הנוער מכיתה א', זה כבוד גדול להצטרף לקבוצה. המטרה היא לבנות המשכיות ובניה לטווח ארוך, אני ואבא שלי רואים את הקבוצה הזאת כמשהו חשוב לעיר. בשנים הקודמות הקבוצה דשדשה בליגה וקיבלנו החלטה שאנחנו רוצים להיות בצמרת ולחזור לגביעי אירופה. ההחלטה הראשונה הייתה אפי, מאמן שהוביל את הקבוצה הזאת להישגים אדירים. בנינו קבוצה של ישראלים צעירים עם מנוסים וזרים טובים. יש לנו חומר גלם מצוין.
מאוד חשוב שלהרצליה יהיה אולם חדש, כזה שכיף לשחק בו".

אלדד אקוניס: "זה לא סוד שבשנתיים האחרונות מאז פירוק האיחוד עברנו תקופה לא פשוטה. השנה קיבלנו החלטה שאנחנו רוצים לחזור לחייך וההחלטה של הצוות המנהל הייתה להביא את אפי בחזרה. אנחנו הצלחנו איתו והוא הצליח איתנו, זה קדנציה רביעית שלו פה. אני מקווה שזאת תהיה קדנציה יותר ארוכה מכל הקודמות ביחד. אנחנו רוצים לחזור להנות מכדורסל מקווה שזה מה שיקרה".

שחקן בני הרצליה דן גרונפלד. מגד גוזני
סגל חדש כמעט לגמרי. דן גרונפלד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully