וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: נבחרת הנשים עלתה שלב, הגברים ניצחו והודחו

הבנות של זלינגר ניצחו בארבע מערכות את יוון ונותרו מושלמות במוק' אליפות העולם. ניצחון על שבדיה לא הועיל לגברים

נבחרת הנשים בכדורעף שמרה על המאזן המושלם שלה בטורניר מוקדמות אליפות העולם, כשהשיגה הערב (שבת) ניצחון רביעי, הפעם 1:3 במערכות (25:20, 21:25, 28:30, 23:25) על יוון, והעפילה לשלב הבא. מחר תחתום נבחרת ישראל את הטורניר באולם מטרווסט רעננה, במפגש מול הונגריה שעלתה אף היא.

יוון הייתה חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי לעלות שלב ואכן ניצחה במערכה הראשונה 20:25. למרות זאת, נבחרת ישראל לא התרגשה, השוותה עם 21:25 ובמערכה השלישית ביצעה קאמבק מרשים בדרך למהפך וניצחון 28:30. איבוד המערכה שבר את היווניות, כשמנגד שחקניות הנבחרת לא עצרו וסגרו עניין עם 23:25 כדי לחגוג עם הכרטיס לשלב הבא. אניה ויליקי הייתה בשיאה עם 28 נקודות (3 קיל בלוק) כשלצידה טלי ארטמנקו (18) ומורן צור (17) מספקות נקודות חשובות בהתקפה.

המאמן אריה זלינגר סיכם: "היה משחק עצבני ברמות. התחלתי עם קבוצה אחת וסיימתי עם קבוצה אחרת. זה היה משחק הרבה יותר עצבני מאשר מול שוויץ, ניצחון אתה בפנים והפסד אתה בחוץ, והיינו חייבים לנצח. היווניות שיחקו את המשחק הכי טוב שלהן בטורניר, אבל אנחנו ניצחנו".

טלי ארטמנקו שחקנית נבחרת ישראל כדורעף נשים מנחיתה. Dino Panato, GettyImages
עוד ניצחון לאוסף. טלי ארטמנקו/GettyImages, Dino Panato

נבחרת הגברים חגגה במקביל ניצחון בכורה בשלב השני של טורניר מוקדמות אליפות העולם המתקיים באלמרה, הולנד, אבל איבדה סיכוי להעפיל בעקבות ההפסד המפתיע של המארחת לאוקראינה. שחקניו של זהר בר נצר עשו את שלהם עם ניצחון בשלוש מערכות (15:25, 14:25, 24:26) על שבדיה. זה, כאמור, לא הספיק. גיא בן גל הצטיין בנבחרת עם 20 נקודות (59%), אלכס שפרנוביץ' 14 (50%), אמיר וינרסקי 9 (57%), גנדי סוקולוב 8 (3 קיל בלוק), איתמר שטיין סיים עם 3 נקודות לאחר שנפצע במהלך המערכה השנייה ופינה את מקומו במרכז הרשת לסלבה בצ'קלה.

בר נצר אמר לאחר הניצחון: "אני שמח שהניצחון הראשון שלנו סוף סוף הגיע, לאחר שלושה משחקים לא קלים שהובילו לאווירה לא טובה כאן". הנבחרת תשחק מחר מול אוקראינה, במשחק חסר חשיבות מבחינתה.

מאמן מכבי תל אביב כדורעף, זוהר בר נצר. אדריאן הרבשטיין
ניצחון שלא עזר. זהר בר נצר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully