וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה 1:2 את סנט אטיין, תיקו למליקסון

המוליכה השיגה ניצחון דרמטי, הקשר שיחק 90 דקות ב-1:1 הדרמטי של ולנסיין מול ריימס (ללא עטר). 10 דקות לבן בסט

צרפת כולה, פרט לזלאטן איברהימוביץ', נרגשת לקראת הקלאסיקו בין מארסיי לפריס סן ז'רמן שיסגור את המחזור התשיעי. מי שתעקוב בעניין אחרי המשחק היא המוליכה מונאקו, שעשתה את שלה עם 1:2 ביתי על סנט אטיין. ולנסיין של מאור מליקסון ניצלה מהפסד עם 1:1 מול ריימס (ללא אלירן עטר) בעוד טולוז (10 דקות לעדן בן בסט) ניצחה 0:1 את ניס.

לוקאס אוקמפוס שחקן מונאקו. רויטרס
שער בכורה העונה. לוקאס אוקמפוס/רויטרס

מונאקו - סנט אטיין 1:2

אחרי ה-1:1 בריימס, המוליכה הצרפתית חזרה הביתה, שיחקה מצוין והשיגה שלוש נקודות דרמטיות מול קבוצת הצמרת של סנט אטיין. מונאקו פתחה טוב, יצרה מצבים ובדקה ה-16 גם כבשה אחרי מהלך גדול. ז'ואאו מוטיניו השאיר לרדאמל פלקאו שהעביר לחאמס רודריגס, והאחרון בישל נפלא ליאניק פריירה קראסקו את הראשון שלו העונה. מונאקו המשיכה לשלוט, אך החמיצה ושילמה את המחיר בדקה ה-49. רנו קוהאד הכניס כדור עומק לרומן המומה, שהתגבר על מלכודת הנבדל והכניע את דניאל סובאשיץ'. המשחק התנהל מצד לצד ללא רגל מסיימת, עד שבדקה ה-87 חאמס שוב סיפק אסיסט נהדר והמחליף לוקאס אוקמפוס הכריע את המשחק. גם לו זהו שער בכורה, ומונאקו מנצחת במשחק בו פלקאו לא כובש ועמנואל ריבייר כלל לא נמצא בסגל (פצוע).

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו לפני פרנסואה קלרק שחקן סנט אטיין. רויטרס
שבוע שני ברציפות שהוא לא כובש, הפעם זה נגמר עם ניצחון. רדאמל פלקאו/רויטרס

ולנסיין - ריימס 1:1

אלירן עטר נגרע ברגע האחרון מהסגל של ריימס, כאשר חבריו רשמו תיקו שישי ברציפות. ולנסיין, מצידה, קטעה רצף של שבעה הפסדים בזכות שער דרמטי של אלוז' אנזה יאמיסי בדקה ה-90. מאור מליקסון שיחק 90 דקות בהרכבה של נועלת הטבלה, ששלטה ללא עוררין אך ספגה בדקה ה-30 מפרינס אוניאנגה ולא הצליחה להגיב, עד השוויון ברגע האחרון.

טולוז - ניס 0:1

עדן בן בסט שיחק 10 דקות כמחליף, כשקבוצתו התאוששה במהרה מההפסד לפריס סן ז'רמן. וויסאם בן ידר ומרטין ברייתווייט זכו לעדיפות בהתקפת טולוז על פני הישראלי, והראשון גם היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-34. ניס שוב מפסידה בחוץ אחרי ניצחון בית.

ליל - אז'קסיו 0:3
לליל: פאפ סוארה (17), אידריסה גיי (57), סלומון קאלו (70)

נאנט - אוויאן 0:3
לנאנט: פיליפ ג'ורג'ביץ' (2 ו-33), פאפי ג'ילובוג'י (65)

גנגאן - ראן 0:2
לגנגאן: ז'רמי סורבון (47), מוסטפה יטבארה (70)

סלומון קאלו שחקן ליל מול גיירמו אוצ'ואה שוער אז'קסיו. רויטרס
ניצחון קל. סלומון קאלו כובש מול ממו אוצ'ואה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully