וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי ניצחה את פנרבחצ'ה/אולקר 82:95

דוראנט (24 נק') וחבריו התקשו מעט בטורקיה, אך לבסוף ניצחו במשחק טרום העונה הראשון ב-NBA. בוגדנוביץ' קלע 19 נק'

משחקי טרום העונה של ה-NBA יצאו הערב (שבת) לדרך בטורקיה, שם ניצחה אוקלהומה סיטי 82:95 את פנרבחצ'ה/אולקר אף שקלעה 2 מ-14 בלבד מחוץ לקשת. בימים הקרובים יתקיימו מספר משחקים נוספים בין קבוצות מהליגה הטובה בעולם לכאלה מהיבשת הישנה, כשביום שלישי תיכנס לחגיגה גם מכבי חיפה שלנו, שתתארח אצל פיניקס. בהמשך הלילה יתקיימו שלושה משחקים נוספים: אינדיאנה תארח את שיקגו, יוסטון של עומרי כספי ודווייט הווארד תארח את ניו אורלינס, ולוס אנג'לס לייקרס תארח את גולדן סטייט.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר קווין דוראנט מול פנרבחצ'ה/אולקר. רויטרס
עשה חיים בטורקיה. דוראנט/רויטרס

הפתיחה היתה שייכת דווקא לקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ', שמצאה עצמה ביתרון 20:28 בתום הרבע הראשון. אלא שקווין דוראנט החל להתחמם, סיים את המחצית הראשונה עם 20 נקודות ב-20 דקות, ודאג לבצע מהפך ולהוריד את הת'אנדר לחדרי ההלבשה ביתרון 42:48. בויאן בוגדנוביץ' המצוין המשיך את היורובאסקט המוצלח שלו והצליח לגנוס מעט בפער, אך מחליפי הת'אנדר - בעיקר פרי ג'ונס, סטיבן אדמס וג'רמי לאמב - בתוספת כמה נקודות של סרג' איבקה, דאגו לסדר לקבוצת ה-NBA את הניצחון.

דוראנט סיים עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים, איבקה הוסיף 15 ו-4 חסימות, רג'י ג'קסון שוב נכנס היטב לנעליו של ראסל ווסטברוק הפצוע וקלע את תשע הנקודות שלו במחצית הראשונה. בצד השני, בוגדנוביץ' קלע 19 למפסידים, שקיבלו גם 13 מבו מקאלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully