וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווייט הווארד תוקף בחזרה את קארים: "אני לא טיפש"

הסנטר האגדי של הלייקרס עקץ את הווארד וטען כי הוא לא חכם מספיק. הווארד: "אי אפשר להיות טיפש ולזכות ב-3 תארי הגנה"

לא נעים להיות דווייט הווארד הקיץ. הסנטר שחתם לבסוף ביוסטון חטף לא מעט ביקורות בחודשים האחרונים אחרי עונת הנפל בלייקרס והחלטתו לעזוב, אבל נראה שאף ביקורת לא העליבה אותו יותר מאשר זו שספג היישר מאחד הסנטרים הגדול בהיסטוריה, קארים עבדול ג'באר. "דווייט הוא אתלט מדהים ויש לו יכולות אתלטיות נהדרות", אמר ג'באר לפני יומיים, "אבל כדורסל הוא משחק בו השריר החשוב ביותר שאתה משתמש בו הוא זה שבין אוזנייך. האיי.קיו של דווייט לא מספק כדי שיהפוך לשחקן דומיננטי". כצפוי, הווארד נעלב, והיום (שבת) הוא ענה לסנטר מהיכל התהילה.

שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד. GettyImages
פגוע. הווארד/GettyImages

"אתה לא יכול לזכות בשלושה תארי שחקן ההגנה של הליגה ולהיות טיפש", אמר הווארד בתגובה לדבריו של ג'באר. "זה לא יכול להיעשות. ואין מאמן שאימן אותי שאמר שיש לי איי.קיו כדורסל נמוך. האם עשיתי דברים מטופשים על הפרקט? כן, כל שחקן עשה כאלה. האם עשיתי דברים מטופשים בחיי? כן, אלה החיים. עושים טעויות ולומדים מהן. אבל אני חושב שאני מאוד אינטיליגנטי כשזה מגיע למשחק הכדורסל. אני משחק מאז גיל 3, וכל שנה אני נעשה חכם יותר".

הווארד המשיך ותקף: "לאנשים תמיד יהיה מה לומר. זה מה שיש. אני ביוסטון עכשיו, העיר מאחוריי ואנחנו הולכים לרכב יחד". הסנטר אף עקץ את ג'באר ואמר: "כשהצטרפתי ללייקרס הייתי הסנטר הגדול ביותר שיש, וכשעזבתי הייתי הגרוע ביותר. אני מבין שישנם דברים שנאמרים מתוך עצבים. אם יש לו מה להגיד, אני כאן ביוסטון. אנחנו יכולים לדבר בארבע עיניים. ככה אני מרגיש".

הסנטר החדש של הרוקטס הוסיף: "הוא מבוגר מספיק בשביל שהדברים האלה לא ישנו עבורו. הוא קארים עבדול ג'באר. אם אני קארים, הייתי אומר - בשביל מה? זכיתי בארבע או חמש אליפויות, שיחקתי ב"טיסה נעימה" ובסרטים עם ברוס לי, לא הייתי מוטרד מהבחור הצעיר". עם זאת, ניסה הווארד לשמור שהדברים לא יירדו לפסים אישיים ואמר: "אני מאחל לו הצלחה. אנשים עושים דברים שונה ממני, וכשאני אסיים לשחק אני אעשה מה שאני יכול כדי לעזור לדור הצעיר".

כדורסלן העבר קרים עבדול ג'באר. AP
בשביל מה הוא היה צריך את זה? ג'באר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully