וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשביבי נתניהו פגש את סר אלכס פרגוסון

5.10.2013 / 15:43

בין פגישה עם אובמה לסבב ראיונות בתקשורת האמריקנית, ראש המשלה נתקל במאמן המיתולוגי ממנצ'סטר, שאמר לו: "אני מעריץ גדול שלך ושל ישראל". נתניהו הזמין אותו לבקר בארץ. וגם: אברהם גרנט עם ביקור מפתיע בעצרת האו"ם

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

לראש הממשלה בנימין נתניהו היה לו"ז צפוף מאוד השבוע במהלך ביקורו בארה"ב. מלבד הנאום שלו בפני עצרת האו"ם, הוא נפגש עם נשיא ארה"ב ברק אובמה, סגן הנשיא ג'ו ביידן, שר החוץ האמריקני ג'ון קרי, שר החוץ הקנדי ג'ון בירד, מזכ"ל האו"ם באן קי מון ומנהיגים יהודיים מארה"ב. אם זה לא מספיק צפוף, הוא גם ערך עשרות ראיונות ושיחות רקע עם עיתונאים אמריקנים בכירים, במטרה להעביר את המסר שלו שאסור להקל את הסנקציות על איראן.

אלא שייתכן שהפגישה המעניינת ביותר של נתניהו הייתה דווקא זו שלא שובצה מראש בלו"ז: ביום רביעי בערב הוא ורעייתו שרה נתקלו במפתיע בסר אלכס פרגוסון, המאמן המיתולוגי של מנצ'סטר יונייטד. הפגישה המפתיעה התרחשה לא רחוק מהמלון בו התאכסן ראש הממשלה במרכז מנהטן. פרגוסון, לשם שינוי, לא לעס מסטיק, ונראה רגוע ומחויך. הוא אמר לראש הממשלה שהוא "מעריץ גדול" שלו ושל מדינת ישראל. נתניהו השיב לו שבנו אבנר אוהד את מנצ'סטר יונייטד, והזמין את פרגוסון להגיע לביקור בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוזמן לבקר בישראל. סר אלכס לצד הזוג נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרגוסון, אגב, לא היה מאמן הכדורגל היחיד שנתניהו נתקל בו במהלך הביקור: למשלחת הישראלית שהגיעה לאו"ם כדי להאזין לנאומו של ראש הממשלה התלווה גם אברהם גרנט, שמחא כפיים בהתלהבות לאורך הנאום, ונצפה לאחר מכן משוחח עם גורמים בפמליית ראש הממשלה.

אולי בהשפעת שני המאמנים, נתניהו תיאר השבוע בשיחות סגורות את המאבק שהוא מוביל נגד איראן במונחים מעולם הכדורגל. הוא אמר שמטרת נאומו באו"ם וסדרת הראיונות שהעניק לתקשורת הבינלאומית הייתה "ללחוץ את האיראנים על כל המגרש", וגם "להגביר את הלחץ סמוך לשער שלהם, ולא לתת להם להתקדם". בהקשר הזה, אפשר רק לקוות שבמהלך הפגישה החטופה, ראש הממשלה שאב מפרגוסון איזה טיפ או שניים. במיוחד עכשיו, כשהמאמן הוותיק כבר בפנסיה ויכול לחלוק סודות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עקב בלהט. אברהם גרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully