וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "אין סיכוי שאחזור לאמן ביונייטד"

השדים האדומים נואשים לעזרה? המנג'ר האגדי לא מודאג, מגבה את מויס וחושף הצעה מצ'לסי: "אמרתי לאברמוביץ' 'אין סיכוי'"

פתיחת העונה האיומה של מנצ'סטר יונייטד העמידה את דייויד מויס מצב מאוד לא נעים. השדים האדומים רשמו את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיהם בפרמיירליג, עם 7 נקודות עלובות מ-6 משחקים והנה - לא חלפו כמה חודשים מאז הסקוטי מונה למנג'ר, והקולות להחליפו ולהחזיר את הסר והאגדה אלכס פרגוסון הולכים וגוברים.

סר אלכס, שכידוע עזב את יונייטד לאחר 27 שנים אדירות כמנג'ר, נופש בימים אלה בארצות הברית ובעיקר מכייף. מצבה של מנצ'סטר יונייטד, כך נראה, לא מדיר שינה מעיניו, ובראיון שהעניק לכלי התקשורת בארצו של הדוד סם הוא שולל כל אפשרות לחזור לאולד טראפורד בעתיד.

אלכס פרגוסון עם רנה מולנסטיין. Alex Livesey, GettyImages
עושה חיים, ולא חושבה על קאמבק. פרגוסון בחיים החדשים/GettyImages, Alex Livesey

"אינני מעוניין לחזור לשמש כמנג'ר להיות מעורב בצורה כלשהי במנצ'סטר יונייטד. הקבוצה נמצאת בידיים טובות עם דייויד מויס", אמר סר אלכס. "מויס יהיה בסדר, הוא מנג'ר טוב.

"מי שיהמר על זה שאחזור יבזבז הרבה מאוד כסף מיותר", הצהיר, "כבר קיבלתי את ההחלטה שלי, והתזמון לפרוש היה פשוט מושלם. כבר אין דרך חזרה עבורי עכשיו, יש לי חיים חדשים. עכשיו אני רוצה להספיק לראות בארצות הברית את הדרבי של קנטאקי, לצפות בטורניר מאסטרס וללכת לגביע מלבורן. אחר כך אמשיך לביקור בכרמים של טוסקנה באיטליה, ואסע גם לצרפת".

בראיון חשף סר אלכס כי בשנת 2003, אז רכש רומן אברמוביץ' את צ'לסי ושינה את מפת הכדורגל העולמי עם מיליונים שנשכפו כמים, הונחה לפתחו הצעה מפתה במיוחד. אברמוביץ', כך לדבריו של פרגוסון, ניסה לשכנעו לעבור ללונדון ולהצטרף לפרויקט החדש שלו בסטאמפורד ברידג', אך נענה בסירוב מוחלט. "צ'לסי השתמשה בסוכן כלשהו שיגששד אצלי כשרומן אברמוביץ' השתלט על המועדון, אמרתי לו 'אין צ'אנס שזה יקרה, אין סיכוי'".

רומן אברמוביץ' הבעלים של צ'לסי. רויטרס
ניסה לגנוב ליונייטד את פרגוסון. אברמוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully