וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס: "לא רוצה שלאנשים יהיו ציפיות גדולות מינואר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא מתכנן רכש מאסיבי, ובטוח שעד אז הקבוצה שלו תשתפר. רובין ואן פרסי בספק לקראת סנדרלנד

היסטריה? לחץ? דייויס מויס מנסה להרגיע את הסביבה שלו לקראת מבחן חשוב נוסף שמצפה לו הערב (שבת, 19:30, שידור ישיר בספורט1 ו-HD) מול סנדרלנד. למרות שני הפסדי ליגה רצופים ושבע נקודות בשישה מחזורים, מויס מסרב להתרגש ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק הוא הבהיר שלא יהיו ציפיות שבחלון ההעברות בינואר הקבוצה תתחזק.

גיגס: "אין תירוצים ליכולת החלשה שלנו"

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חייב להביא תוצאות. מויס/רויטרס

"כשאני מסתכל על ינואר, אני לא רוצה שלאנשים יהיו ציפיות גדולות לגבי מה שנחתים בחודש הזה מכיוון שאני לא חושב שינואר הוא חודש טוב להחתמות כשאתה בטופ. אם אתה בצרות וקרוב לתחתית הליגה, אתה תחתים אם אתה נואש למשהו, אבל אני חושב על המקום שבו מנצ'סטר יונייטד תהיה וזה יהיה בטופ. יש לנו שחקנים מובילים וטובים לעבוד איתם, אבל ללא ספק ננסה לגרום להם להשתפר. זה חלק המעבודה. העבודה היא להתקדם ולקדם את יונייטד. ננסה לצרף לסגל שחקנים רק אם הם יהיו פנויים".

מי שאמור לחזור להרכב באצטדיון האור הוא ווין רוני שהיה פצוע ונעדר ממשחק ליגת האלופות נגד שחטאר דונייצק באמצע השבוע, אבל מי שנמצא בספק הוא רובין ואן פרסי שסוחב פציעה. החתולים השחורים ימשיכו להופיע עם המאמן הזמני קווין בול על הקווים והם ינסו לנפץ רצף של ארבעה הפסדי ליגה - שבכל אחד מהם היא ספגה שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully