וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא הרגיע את מסי: "אתה תהיה גבוה יותר ממראדונה"

הספר "מסי, האחר" מתאר כיצד הפרעוש היה מוטרד מגובהו עד שקיבל הבטחה מרגיעה. וגם איך אגוארו לא זיהה את חברו?

לא מעט נושאים מפתיעים עולים מהספר החדש "מסי, האחר" שמתאר את הקריירה של ליאונל מסי ויצא לאור בארגנטינה. העיתון "אולה" חשף מספר פרקים כשאחד מהם עוסק בגובהו של הפרעוש כילד. מסי שהיה טרוד בכך שהוא נחשב לילד נמוך ניגש לרופא וקיבל זריקת הרגעה באותם ימים.

"האם אני אהיה גבוה יותר ואוכל לשחק כדורגל?", שאל מסי הקטן, והרופא השיב לו ללא היסוס: "אתה תהיה גבוה יותר ממראדונה". גובהו של מסי באותה תקופה היה 1.25 מטר. מעבר לנושא הזה, הספר גם חושף את הביקורת הקטלנית שספג הפנומן בארצו. על כך הוא אמר באחת ההזדמנויות: "זה כאב לי שכאן נאמרו כל השטויות. שאני לא מרגיש מספיק את החולצה של נבחרת ארגנטינה. אמרו שאני לא רוצה לשחק. האמת שזה פגע בי אחרי שהגעתי מברצלונה ששם אהבו אותי, ודווקא בארגנטינה מבקרים אותי בצורה שגויה".

ליאונל מסי מחבק את סרחיו אגוארו. Fernando Vergara, AP
עכשחן הפ כבר מכירים היטב אחד את השני. אגוארו ומסי/AP, Fernando Vergara

סיפור אחר שמתואר בעיתון מתייחס להיסטוריית היחסים בין מסי לסרחיו אגוארו. קון לא הכיר אז את הכוכב הצעיר של ברצלונה כאשר השניים שיתפו פעולה בנבחרת ארגנטינה בצעירותם. "אכלנו יחד בפעם הראשונה בנבחרת ולא ידעתי מי זה שיושב לימיני. ראיתי כדורגל ארגנטינאי, אבל מחוץ לארגנטינה לא הכרתי אז את הכדורגל.

"ואז אמרתי: 'מה השם שלך?'. הוא הסתכל עליי ואמר: 'ליאונל'. 'אה, כמעט כמו שלי. אני סרחיו, ליאונל. ומה שם המשפחה שלך?'. ואז הוא ענה 'מסי'. שתקתי, ואז שאלתי שוב: 'אבל מה שם המשפחה שלך?', והוא אמר 'מסי'. ואז פורמיקה (חברו לנבחרת) גער בי. רציתי למות. 'אתה לא יודע מי זה, קון?'. רק אז הבנתי מהחדשות שקראתי. 'אה, איזה אידיוט. זה הילד של ברצלונה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully