וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל שלישית אחרי 0:3 על גרנאדה

הצוללת הצהובה נהנתה משערים של ברונו, דוס סנטוס ופינה וחלפה על פני ריאל מדריד. 0:1 לאוסאסונה בחוץ על מלאגה

פתיחת העונה הנהדרת של ויאריאל בליגה הספרדית נמשכה הערב (שישי), כאשר במשחק שהוציא לדרך את המחזור השמיני ב"לה ליגה", הצוללת הצהובה הביסה ללא קושי 0:3 את גרנאדה, במשחק שנערך באצטדיון אל מדריגל הביתי שלה. אוסאסונה רשמה 0:1 מצוין בחוץ על מלאגה.

שחקני ויאריאל חוגגים שער. AP
החגיגה במדריגל נמשכת/AP

ויאריאל - גרנאדה 0:3

המארחת, שעלתה לפחות זמנית למקום השלישי על חשבון ריאל מדריד, כשהיא מעלה את מאזן הנקודות שלה ל-17 העונה, עלתה ליתרון בדקה ה-30 לאחר שקאני השאיר כדור לברונו וזה הניף את הרגל ומ-18 מטרים ירה פנימה. היתרון הזה הוכפל בדקה ה-49. ג'ונתן פריירה הגביה וג'ובאני דוס סנטוס דחק את הרגל ממש לפני הידיים של השוער רוברטו כדי לקבוע 0:2. פינה היה זה שחתם את התוצאה, שמונה דקות לסיום, עם נגיחה מקרוב לאחר עוד בישול של קאני.

מלאגה - אוסאסונה 1:0

האורחים הצליחו לאסוף ניצחון שני העונה אבל הם עדיין שרויים מתחת לקו האדום. את השער היחיד במשחק הבקיע אוריול ריירה אחרי 23 דקות.

* בליגה הצרפתית, באסטיה הביסה 1:4 את לוריין החלשה במשחק שהוציא לדרך את המחזור התשיעי. ריאד בודבוז (6) ו-ווהבי חאזרי (23, פנדל) העלו את באסטיה ליתרון כפול, מתיו קוטאדור (31) צימק, אבל מילוש קראסיץ' (59) ורומאריק (79) הוסיפו לחגיגה של המארחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully