וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריטאס וילנה עלתה לשלב הבתים

הליטאים זכו בטורניר המוק' הביתי עם 66:75 על אוסטנד בגמר וישחקו בבית ד' עם מכבי ת"א. ספרד: ריאל דרסה את בילבאו

תמונת 24 המשתתפות בשלב הבתים של היורוליג הושלמה הערב (שישי), כאשר ריטאס וילנה זכתה בטורניר המוקדמות שנערך באולמה הביתי, סימנס ארינה לאחר ניצחון 66:75 על אוסטנד הבלגית והבטיחה את מקומה בבית ד', שכולל בין היתר גם את מכבי תל אביב.

הליטאים נותרו המומים בעשר הדקות הראשונות כאשר הבלגים, הפתעת טורניר המוקדמות ללא ספק, פתחו עם 12:22 מוחץ. אלא שריטאס הראתה את כוחה בהמשך, ניצחה את הרבע השני 21:29 כדי לחזור למשחק ואת השלישי 13:24 כדי לבצע את הבריחה שהספיקה לה. הרבע האחרון היה לחוץ וחלש והסתיים רק ב-10:10 בלבד, אבל זה הספיק לריטאס כדי לחגוג. מרטינאס גצ'ביצ'יוס הוביל את ריטאס עם 19 נקודות.

רנאלדס סייבוטיס ריטאס וילנה מול צסק"א מוסקבה. AP
רנאלדס סייבוטיס וריטאס חגגו/AP

* בחצי גמר הסופרקופה הספרדי הראתה סגנית אלופת אירופה ואלופת ספרד, ריאל מדריד, כי המעידה בגמר היורוליג האחרון הייתה מקרית. הבלאנקוס פירקו לגורמים את בילבאו האומללה עם 61:100, כשהם צולפים 19 מ-35 מחוץ לקשת. ג'ייסי קרול וניקולה מירוטיץ' הובילו עם 18 נקודות כל אחד, סרחיו יול הוסיף 14 וכמוהו גם סרחיו רודריגס האדיר, שחילק לא פחות מ-12 אסיסטים. אלכס מומברו היה היחיד שתיפקד אצל הבאסקים עם 16 נקודות.

בחצי הגמר השני פגשה יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, קוצ'ה לבוראל (ויטוריה) את ברצלונה כאשר הקטלאנים היו קטלניים מאוד וסיימו עם ניצחון 73:98 אחרי ששני הרבעים האמצעיים במשחק היו חד צדדיים במיוחד. בוסטיאן נכבאר כיכב עם 22 נקודות ולצידו אנטה טומיץ' נתן הצגה שכללה 16 נקודות. בצד המפסיד הקלעי המוביל היה אנדרס נוצ'יוני עם 13 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully