וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: עוד ניצחון לנבחרת הנשים, עוד הפסד לגברים

הבנות של אריה זלינגר שמרו על מאזן מושלם במוק' אליפות העולם עם 2:3 דרמטי על שוויץ. הבנים הפסידו 3:1 לבלארוס

נבחרת הנשים של ישראל בכדורעף ממשיכה לעשות חיל בטורניר הסיבוב השני של מוקדמות אליפות העולם, הנערך בימים אלה באולם מטרוווסט ברעננה. הערב (שישי), השיגו הבנות של אריה זלינגר את ניצחונן השלישי מתוך שלושה משחקים ועשו זאת בדרך דרמטית במיוחד עם 2:3 על שוויץ.

לעיני כ-700 צופים, ישראל פתחה היטב ועלתה ל-0:2 במערכות אחרי 22:25, 21:25. האורחות חזרו בגדול עם 14:25, 11:25 מוחץ. בשובר השוויון, ישראל כבר הוליכה 5:10, שוויץ הפכה ל-14:15 והייתה רחוקה נקודה מניצחון, אך קאמבק גדול סידר לכחולות-לבנות 15:17 בסיום.

המאמן אריה זלינגר אמר: "אני רוצה קודם כל להודות לקהל שהגיע לעודד את הנבחרת ואני שמח שיש אהבה לנבחרת ישראל. פתחנו טוב אבל ידעתי שהמאמן השוויצרי שומר את השחקניות הבכירות שלו למערכה הרביעית ונערכנו לכך תוך כדי משחק. זה היה נראה כאילו נחנו אחרי שתי מערכות אבל אני שמח שידענו לחזור ולקחת את המשחק הזה בעבודה קשה". טלי ארטמנקו הובילה עם 18 נקודות, מורן צור סיפקה 17. מחר תשחק ישראל מול יוון (20:00).

נבחרת ישראל בכדורעף נשים. ניב אהרונסון
זה נראה טוב מאוד. נבחרת הנשים בכדורעף/ניב אהרונסון

לעומת זאת, נבחרת הגברים ממשיכה להפסיד ונחלה מפלה שלישית ברציפות, 3:1 מול בלארוס (25:17, 22:25, 25:18, 25:22). על מנת לשמור על הסיכוי התיאורטי להעפיל, ישראל תצטרך לנצח מחר את שבדיה ובראשון את אוקראינה. אלכס שפרנוביץ' (16 נקודות) ואיתמר שטיין (15) בלטו.

"לצערי לא הצלחנו לקחת עוד מערכה ולצבור נקודה ראשונה בטורניר", אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף מאמן הנבחרת זהר בר נצר, "בשלוש המערכות הראשונות היו חסרות לנו נקודות מעמדת המצליב, במערכה הרביעית שיחקנו עם איתמר שטיין בעמדה והוא יחד עם אלכס שפרנוביץ' היו המצטיינים שלנו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully