וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב שמרה על מאזן מושלם

רגע לפני המפגש מול מכבי ראשל"צ (שבעצמה ניצחה בקושי בחולון), הצהובים גברו 25:39 על רחובות. מימון קרוב לשיא

המחזור החמישי בליגת העל בכדוריד נערך ברובו היום (שישי), כאשר חמישה משחקים התקיימו (אס"א תל אביב וקרית מוצקין ייפגשו בראשון). מכבי תל אביב ממשיכה להוביל עם מאזן מושלם אחרי ניצחון על האחרונה רחובות. הפועל ומכבי ראשון לציון השיגו ניצחונות, כמו גם בני הרצליה ונס ציונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכבי תל אביב מוכנה לקרב מול מכבי ראשון לציון. בוטוליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכבי תל אביב - עירוני רחובות 25:39

הצהובים דילגו בקלילות על פני רחובות במפגש הקצוות ומוכנים לקראת המפגש הענק מול מכבי ראשון לציון, כבר ביום שלישי ולקראת משחק גביע אירופה בשבת הבאה. מכבי הוליכה 12:18 בהפסקה וברחה עד ל-16:29, רבע שעה לסיום. בויאן בוטוליה וגיל פומרנץ הובילו עם שבעה שערים כל אחד.

הפועל קרית אונו - הפועל ראשון לציון 37:16

האלופה פירקה את קרית אונו, בעיקר בזכות ההגנה, שהרשתה רק 13 שערי חובה לאורך 58 דקות. עידן מימון, שכבש שבעה שערים, רחוק כעת שער אחד בלבד מהשוואת שיאו של עקיבא לפלר.

שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, עידן מימון. ניב אהרונסון
מתקרב לשיא הגדול. מימון/ניב אהרונסון

מ.כ. חולון - מכבי ראשון לציון 36:32

כמעט הפתעה בחולון. מחזיקת הגביע פתחה עם 2:6, אבל נקלעה למשחק צמוד וירדה למחצית ביתרון שני שערים. חולון כבר הצליחה להשוות ל-26:26 בדקה ה-47, אבל הניסיון עשה את שלו, הצהובים ברחו ל-29:34 וסגרו את המשחק.

נס ציונה - הפועל אשדוד 21:32

האורחים פתחו היטב עם 3:7, אבל המקומיים השתלטו על העסק, חזרו מפיגור ובתחילת המחצית השנייה רצו עד ל-13:18 בדקה ה-40. בהמשך הפער צמח לשמונה שערים והדרך לניצחון השלישי העונה של נס ציונה הפכה לסלולה. אשדוד לצד רחובות במקום האחרון עם ארבעה הפסדים.

בני הרצליה - רמת השרון 25:27

הדרבי היה חד צדדי עד לדקות הסיום ולפתע הפך לדרמטי. בסופו של דבר, הרצליה הצליחה לשמור על היתרון ולנצח. המארחים פתחו עם 2:7 ובדקה ה-37 התוצאה כבר עמדה על 12:20 לטובתם והמשחק נראה גמור. אלא שרמת השרון התעוררה וצימקה עד ל-25:24 לפני שהאוויר אזל לה. את הרצליה הוביל מילוש איבושביץ' עם עשרה שערים, אלעד קפון הוסיף שישה. אלכס סיצ'נקו כבש עשרה למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully