וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליטים שלא להחליט: מה קורה עם מונדיאל 2022?

פיפ"א הודיעה על הקמת ועדה שתבחן האם להעביר את הטורניר לחורף. גם הנושא הישראלי-פלסטינאי עלה בכינוס בציריך

הוועד המנהל של פיפ"א, התאחדות הכדורגל העולמית, סיים היום (שישי) את המפגש השלישי שלו לשנת 2013, שנערך בציריך, שוויץ ונוהל כמובן על ידי נשיא פיפ"א ספ בלאטר.

הכותרת העיקרית מהמפגש הייתה החלטת הארגון שלא להחליט, לפחות בינתיים, לגבי התאריכים, או ליתר דיוק העונה בשנה בה ייערך מונדיאל 2022, המיועד להתקיים בקטאר. בפיפ"א הבהירו פעם נוספת כי אין כל כוונה לקחת מהנסיכות הקטנה את אירוח המשחקים, אולם החליטו להקים ועדה, שתייעץ בנושא העברת הטורניר מהקיץ הלוהט אל החורף.

הועדה צפויה לקחת בחשבון את דעותיהן של פיפ"א, ההתאחדויות היבשתיות והמדינתיות, הליגות, המועדונים והשחקנים, כמו גם את אלה של נותני החסויות של הטורניר והמפרסמים. בפיפ"א הדגישו שמכיוון שנותרו כתשע שנים עד למונדיאל, הם לא ימהרו לקחת החלטות בנושא התאריכים.

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עם ספ בלאטר, נשיא פיפ"א. קובי אליהו
גם הנושא הישראלי-פלסטינאי עלה. בלאטר ואבי לוזון/קובי אליהו

בנושא אחר, במפגש דיבר בלאטר על ביקורו בישראל וברשות הפלסטינית בחודש יולי האחרון והציג את התוכנית שגובשה בין שתי התאחדויות הכדורגל ונועדה להקל על כדורגלנים פלסטינאים להתנייד בדרכים. על פי התיכנון, בעוד ארבעה חודשים תתקיים פגישת הערכה, במטרה לבדוק כיצד מתנהלים הדברים בשטח ולהכין מסמך הבנות לחתימת שני הצדדים בקונגרס פיפ"א ב-2014.

פיפ"א אף הודיעה כי הדירוג העולמי שלה, שיתפרסם בעוד 13 ימים (ב-17 באוקטובר), יהיה זה לפיו ייקבעו שבע הנבחרות שיצטרפו לברזיל בקבוצת הדירוג הראשונה בהגרלת המונדיאל הקרוב. שאר קבוצות ההגרלה יחולקו לפי אזורים גיאוגרפים ועוצמת הנבחרות. נכון לרגע זה אגב, שבע הנבחרות שידורגו בקבוצה הראשונה אם וכאשר הדירוג יישאר זהה גם ב-17 באוקטובר והן תעפלנה למונדיאל הן: ספרד, ארגנטינה, גרמניה, איטליה, קולומביה, בלגיה ואורוגוואי.

  • עוד באותו נושא:
  • קטאר 2022

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully