וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי: "מסי ורונאלדו? אני עובד קשה יותר משניהם יחד"

קשר באיירן רוצה לזכות בכדור הזהב: "זה מגיע לי. אני עושה הגנה יותר משניהם ומבשל יותר שערים. עכשיו אני בשיא היכולת"

בחודש ינואר יוענק תואר כדור הזהב, ובכדורגל האירופי כבר החלו לצוץ שמועות לגבי זהות המועמדים הסופיים, שתמנה 23 כדורגלנים מרחבי היבשת הישנה ותפורסם בסוף אוקטובר. מי שבאופן טבעי רואה את עצמו כמועמד רציני ביותר לזכייה בתואר הנחשק, ודי בצדק יש לומר, הוא פרנק ריברי. קשרה הצרפתי של באיירן מינכן ממשיך לעשות חיל בבוואריה, ואחרי שזכה בעונה החולפת בטרבל היסטורי, קבוצתו הופכת מפחידה מיום ליום.

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מלא ביטחון. ריברי/רויטרס

בראיון שהעניק ריברי למגזין "קיקר" הגרמני ניסה להסביר מדוע דווקא הוא זה שצריך לזכות בתואר הנחשק. "ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו? בהשוואה אליהם, אני עובד הרבה יותר קשה. אני עושה הרבה יותר הגנה משניהם, וגם מבשל יותר שערים. מגיע לי לזכות בכדור בזהב, ואם זה אכן יקרה, התחושות יהיו פנטסטיות".

הביטחון העצמי של ריברי, כפי שאפשר לנחש, מעולם לא היה גבוה יותר, וגם הוא מכיר בכך. "רואים את ההבדל בביטחון שלי על המגרש. בימים אלה אני בשיא היכולת וכובש הרבה. אני באמת נהנה מעצמי על המגרש".

כידוע, בחודש אוגוסט האחרון הקדים ריברי את שני המועמדים הטבעייים לתואר השחקן הטוב בעולם - מסי ורונאלדו כמובן - וזכה בתואר שחקן השנה באירופה. כבר בחודש יולי ריברי הצהיר: "מגיע לי לזכות בכדור הזהב. זה עכשיו או לעולם לא, אני לא יכול לשחק יותר טוב מזה".

אם אכן התחזית של ריברי תתממש והוא יהיה הזוכה המאושר, הוא ינשל מהתואר את ליאונל מסי, שזכה בו ארבע פעמים ברציפות. תואר כדור הזהב נחשב ליוקרתי ביותר מבין הפרסים המוענקים לשחקנים בכדורגל העולמי.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד לפני ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
מי מהם עובד יותר קשה? רונאלדו ומסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully