וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעניין מה אנדלובו יספר עכשיו לתקשורת בדרא"פ"

4.10.2013 / 8:02

גוברת הביקורת על החלוץ שצפוי לעזוב בינואר. בנאדו לשחקנים במחצית: "אם תאמינו, נחזור". ראיוס כעס על הברוטליות נגדו

בצל הביקורת שהועברה על המועדון בשבועות האחרונים, במכבי חיפה מאמינים שהאירועים במחצית השנייה של המשחק בקזחסטן אמש עשויים לעצור בקרוב מאוד את המשבר שפוקד את הקבוצה בחודש האחרון. כזכור, הירוקים כבר פיגרו 2:0 נגד שחטיור קרגנדי, אבל חזרו ל-2:2 במחצית השנייה משערים של חן עזרא ואלון תורג'מן.

המאמן אריק בנאדו והנשיא יעקב שחר, שלא היה שבע רצון מההתנהלות של השחקנים במחצית הראשונה, נכנסו לחדר ההלבשה ולחצו את ידי השחקנים בסיום. בסביבתו של המאמן סיפרו אתמול: "מי שראה אותו במחצית הבין שהוא לא נשבר, גם לא ברגעים קשים". אותו גורם מכוון לכך שבנאדו אסף את השחקנים ואמר להם: "אם תאמינו, תראו שאתם יכולים לחזור למשחק", והורה להכניס למגרש את כובשי שני השערים במחצית השניה, אלון תורג'מן וחן עזרא.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"מי שראה אותו במחצית, הבין שהוא לא נשבר". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

למרות שביעות הרצון מהחזרה מהפיגור, הייתה גם ביקורת, והיא הגיעה על רקע המחצית הראשונה. הביקורת התהדקה במיוחד לנוכח יישום דבריו של המאמן באסיפות שקיים. "אריק שב והדגיש שניזהר מהגבהות וכדורי חוץ, אבל זה מה שקרה כל המשחק. טואטחה לא היה צריך לשמור על אנדריי פינונצ'נקו בשער הראשון, אלא שחקן גבוה יותר. היינו צריכים להיות זהירים בהנעת הכדור בחלק האחורי. היה שלב שהם לחצו אותנו ולא ידענו להגיב", אמר אחד השחקנים. "במחצית השניה קראנו את המשחק שלהם טוב יותר. זה גם לא פשוט לשחק במגרש הזה". הקשר רובן ראיוס זעם בסיום על המשחק הברוטלי של שחקני שחטיור ואמר לחבריו: "כל המשחק הם הלכו לי על הרגליים".

במועדון לא חסכו ביקורת מדינו אנדלובו. "מעניין מה הוא יספר עכשיו לכלי התקשורת בדרום אפריקה, שהוא היה המצטיין במגרש?", אמר הלילה בציניות שחקן בכיר בקבוצה. "מהרגע שהסתיים האימון שחקנים דיברו על זה. הוא לא תורם כלום לקבוצה ולא הגיע לו לפתוח בהרכב". כזכור, כבר בשבוע שעבר מתחו במועדון ביקורת על החלוץ. שחקנים הוסיפו אתמול בהקשר הזה: "זה שאריק החליט לא להחזיר את עמאשה, זה בסדר, אבל הקרדיט לדינו מוגזם".

במועדון ניסו לשמור בימים האחרונים על החלוץ ואף הודיעו על מכתב התנצלות ששיגר לאוהדים, מתוך הנחה ששער אחד יחזיר לו את הביטחון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בימים האחרונים עלתה אפשרות לשחרר את החלוץ בינואר אך קודם לכן בנאדו החליט לתת לו הזדמנות נוספת. התוצאה: אנדלובו יירד לספסל במשחק הקרוב מול הפועל באר שבע, וייתכן שאף ייאבד את מקומו בסגל לשלומי אזולאי. שמו של דודו ביטון עולה שוב ושוב, ובמועדון יבחנו את האופציה הזאת לקראת מועד ההעברות הקרוב אם ימשיך לשבת ביציע של סטנדרד ליאז'.

המגן טאלב טואטחה שסבל מזעזוע מוח נבדק ושב עם הקבוצה לישראל. כרגע, הוא כשיר למשחק נגד הפועל באר שבע. גם יניב קטן יצטרף לאימון בארץ אבל בשל העובדה שלא התאמן באופן סדיר ייתכן שיפתח על הספסל. לאור המאזן של שמעון אבוחצירא, ייתכן שבנאדו יחזיר את אלון תורג'מן לעמדת החלוץ והוא לא ישמש כשחקן כנף, אך החלטה תתקבל רק סמוך למועד המשחק. במועדון היו מרוצים מהחזרה של אייל גולסה, אך הציפיות ממנו גבוהות יותר. בקרוב תיערך פגישה נוספת במטרה לחתום על הארכת החוזה.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
יחזור לעמדת החלוץ? תורג'מן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully