וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעזרת הקלילות שלו, זהבי סיכן את בורדו ללא הפסקה"

בצרפת התלהבו מקשר מכבי ת"א ש"היה חלק מכל פעולה מסוכנת של קבוצתו". ז'ילו: "מכבי טובה, בוגרת, מנוסה וטכנית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

לצד השני של חגיגות הניצחון של מכבי תל אביב אמש (חמישי) בצרפת, היה כמובן גם צד מפסיד. ההפסד 2:1 היה המשחק השביעי ברציפות של בורדו ללא ניצחון והסיכון שהמאמן פרנסיס ז'ילו לקח עם שיתוף של שחקני ספסל רבים, עלה לו ולקבוצה ביכולת חלשה ובהפסד שני מתוך שני משחקים בבית ו' של הליגה האירופית. אגב, למשחק אתמול הגיעו 7,329 צופים בלבד, הרבה פחות מהממוצע במשחקי הליגה שעומד על 22,557.

ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב עם הכדור לפני לנדרי אנגמו שחקן בורדו. רויטרס
בבורדו מקווים שלא מדובר בבעיה בריאותית חמורה. אנגמו מול פריצה/רויטרס

ז'ילו סיכם אחרי המשחק: "אנחנו לא יכולים לקבל את ההפסד הזה. לא היינו בוגרים מספיק. לא היינו ממושמעים בהגנה, במיוחד בזמן שהיינו ביתרון. זו אולי לא נחמה, אבל מה שחשוב זו הליגה. אנחנו לא מספיק חזקים בשביל להתמודד בשני מפעלים".

ז'ילו התייחס גם ליריבה הישראלית ואמר: "מכבי תל אביב היא קבוצה טובה, בוגרת, מנוסה וטכנית. גם כשהם היו בפיגור הם לא נלחצו והמשיכו להניע את הכדור בצורה טובה. יש להם שחקנים טובים שעושים תנועה יפה בחלק הקדמי. הגיע להם לנצח".

בבורדו נרשמה אמש דאגה בכל הנוגע למצבו הבריאותי של הקשר האחורי לנדרי אנגמו. הקמרוני הוחלף אמש בדקה ה-77 אחרי שישב על הדשא והמאמן ז'ילו סיפר שמדובר ב"בעיה שקשורה ללב". אנגמו נלקח מהאצטדיון היישר לבית החולים לבדיקות ובבורדו מקווים שלא מדובר במצב בריאותי חמור.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן בורדו, פרנסיס ז'ילו. AP
"אנחנו לא מספיק חזקים בשביל להתמודד בשני מפעלים". ז'ילו/AP

באתר האינטרנט של "לה מונד" כתבו: "בורדו טבעה" וב"לאקיפ" סיכמו: "אחרי התבוסה 3:0 נגד פרנקפורט לפני שבועיים, השחקנים של פרנסיס ז'ילו חוו עוד ערב שחור, הפעם באצטדיון שבאן דלמה. בבורדו שמדורגת במקום ה-17 בליגה הצהירו שהמפעל האירופאי לא נמצא בראש סדר העדיפויות שלהם וככה זה נראה נגד מכבי תל אביב ששלטה במשחק".

ב"ספורט 24" בחרו בערן זהבי לשחקן המצטיין של המשחק והסבירו: "בעזרת הקלילות הטכנית שלו, ערן זהבי סיכן את ההגנה של בורדו ללא הרף. הישראלי הבינלאומי היה חלק מכל הפעולות הנכונות והמסוכנות של קבוצתו. הפעלתנות וההופעה הטובה שלו לא עזרו לו כדי לכבוש, אבל הוא האחראי לשוויון של מכבי תל אביב". אגב, זהבי כנראה אוהב לשחק בצרפת, שם הוא כבש שער זכור במספרת במדי הפועל תל אביב נגד ליון בליגת האלופות.

ב"ספורט 24" הוסיפו: "בורדו לא יכולה הייתה לחלום על הכנה גרועה יותר למשחק נגד סושו ביום ראשון. ללא מרבית שחקני ההרכב הראשון, הקבוצה רשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון".

אבדו טראורה שחקן בורדו לפני ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. AP
"הפעלתנות וההופעה הטובה שלו לא עזרו לו כדי לכבוש, אבל הוא האחראי לשוויון של מכבי תל אביב". זהבי מול טראורה/AP

פאולו סוזה: ”אנחנו עושים היסטוריה שתשפיע על העתיד של מכבי תל אביב"

מהפך מרשים למכבי תל אביב בדרך ל-1:2 בבורדו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully