וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הגברים הפסידו לרומניה, הנשים ניצחו את מונטנגרו

הבחורים של בר נצר הפסידו 3:1 במוקדמות אליפות העולם והסיכויים להעפיל קטנו. הנשים עם 2 מ-2 אחרי 0:3 חלק ברעננה

נבחרת ישראל בכדורעף, שפתחה בהפסד להולנד את טורניר מוקדמות אליפות העולם, ירדה מנוצחת הערב (חמישי) גם על ידי רומניה. ישראל פתחה היטב וניצחה את המערכה הראשונה 24:26, אך הרומנים דגו להשוות לאחר 18:25 במערכה הבאה. המערכה השלישית הייתה מרתונית, הנבחרת הספיקה להוביל 12:16 ובהמשך 20:21 לפני שנכנעה 29:27 ומשם ההמשך היה של הרומנים שניצחו גם במערכה הרביעית 20:25 שהבטיחה להם ניצחון ראשון בטורניר 1:3.

שחקן רמת השרון כדורעף, מספר גיא בן גל. נמרוד סונדרס
סיים עם 20 נקודות. גיא בן גל/נמרוד סונדרס

"זו אכזבה גדולה מאוד", סיכם המאמן זהר בר נצר עבור אתר איגוד הכדורעף. "במערכה השלישית היו לנו כבר אפשרויות לנצח אחרי הגנה טובה ולצערי קיבלנו החלטות שגויות. את המערכה הרביעית פתחנו מצוין, אבל פתאום קפאנו במקום והם חזרו מ-15:10 לניצחון עם המון טעויות מצידנו". גיא בן גל הוביל את הנבחרת עם 20 נקודות, אלכס שפרנוביץ' סיים עם 18, אמיר וינרסקי 10. ההפסד מקטין את הסיכויים של הנבחרת לעלות לשלב הבא.

היריבות הבאות של הנבחרת הן בלארוס (שישי, 18:00), שבדיה (שבת, 18:00) ואוקראינה (ראשון, 19:30). שלוש הנבחרות שיסיימו את הטורניר במקומות הראשונים יעלו לשלב השני שייערך בחודש ינואר.

מאמן נבחרת ישראל בכדורעף נשים אריה זלינגר. ניב אהרונסון
"לא ציפיתי לניצחון חלק". אריה זלינגר/ניב אהרונסון

לעומתם, נבחרת הנשים המשיכה את הפתיחה הטובה בשלב השני במוקדמות אליפות העולם עם ניצחון חלק על מונטנגרו 0:3 (15:25, 19:25, 20:25) שמצטרף לניצחון על לטביה. נכון לעכשיו הנבחרת מובילה את משחקי הבית המתקיימים באולם מטרווסט ברעננה.

"שיחקנו טוב", אמר בסיום המאמן אריה זלינגר. "לא ציפיתי לניצחון חלק, אבל היינו בשליטה ושיחקנו כדורעף טוב. אנחנו בקו עליה". זלינגר התייחס גם למבחן שמחכה בשישי לנבחרת מול שווייץ: "מדובר בנבחרת יציבה מאוד אבל אנחנו באים לנצח". אניה ויליקי סיפקה מספרים יפים עם 15 נקודות (44%), מורן צור 10, ג'יזלה רודריגז 8 (5 קיל בלוק), טלי ארטמנקו 7, אניטה גליק 6. רון פונטי ניהלה את המשחק לאורך הדרך עם עבודה יעילה גם בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully