וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסטה רוצה לשחק בנבחרת ספרד, פיפ"א מונעת ממנו

כוכב אתלטיקו הצהיר שהוא מעוניין להופיע במדי הלה רוחה, אולם בברזיל מערימים קשיים ודל בוסקה לא יכול היה לזמנו

האם אחד החלוצים החמים ביותר כיום בכדורגל העולמי, דייגו קוסטה מאתלטיקו מדריד, יעביר את קריירת הכדורגל שלו ללא הופעה רשמית במדי אף נבחרת?

החלוץ בן ה-24, שכבר כבש העונה שמונה שערים במדי הקולצ'ונרוס, הביע לאחרונה את רצונו לשחק בנבחרת ספרד. אלופת העולם ואירופה מעוניינת מאוד בשירותיו של השחקן, שנולד בברזיל וקיבל אזרחות ספרדית בקיץ האחרון.

דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער בדרבי. רויטרס
מה יקרה איתו? קוסטה/רויטרס

התאחדות הכדורגל הספרדית פנתה היום (חמישי) בבקשה לפיפ"א, על מנת שזו תאשר למאמן ויסנטה דל בוסקה לזמן את קוסטה לשני משחקיה הקרובים של ה"לה רוחה", מול בלארוס וגאורגיה, אולם התאחדות הכדורגל העולמית דחתה את הבקשה.

בפיפ"א דורשים מספרד להציג מספר מסמכים נוספים על מנת לטפל בנושאי בירוקרטיה כאלה ואחרים. המסמך החשוב ביותר צריך להגיע מההתאחדות הברזילאית, שמצהירה כי קוסטה לא שיחק אף משחק רשמי במדי הסלסאו. אלא שהברזילאים מערימים קשיים ופיפ"א קבעה דיון בעניינו של השחקן. עד שיתקיים הדיון, קוסטה לא יוכל להיות מזומן לנבחרת ספרד (או ברזיל, אולם זו כלל לא מעוניינת לזמנו) ואם פיפ"א תפסוק לרעתו, הוא עלול למצוא את עצמו ללא משחק רשמי בנבחרת כלשהי.

בהודעה רשמית מטעם ההתאחדות הספרדית נמסר: "דייגו קוסטה רוצה לשחק בנבחרת ספרד ורק בירוקרטיה מונעת זאת. אנחנו מטפלים בעניין והשחקן כבר הביע את רצונו לחבור לנבחרת שלנו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully