וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרק רוז: "גם אם אימא שלי תעמוד על הפרקט אהרוג אותה"

גארד הבולס בטירוף לקראת החזרה בשבת. גריפין: "אין יותר 'לוב סיטי' בקליפרס". צפו: מייקל ג'ורדן מתעלל באו ג'יי מאיו

שנה וחצי ארוכות חיכה דרק רוז לחזור לפרקט מאז קרע את הרצועות באפריל 2012. ביום שבת הקרוב זה סוף כל סוף יקרה, כאשר שיקגו תפתח את משחקי ההכנה לעונה מול אינדיאנה. ה-MVP לשעבר נשמע מוכן, ממש כמו בימים הטובים: "לא אכפת מי עומד מולי על המגרש. אפילו אם זו אימא שלי, אני אהרוג אותה במהלך משחק. לא משנה לי בכלל מי זה, זו המנטליות שאני מנסה לבנות לעצמי".

שחקן שיקגו בולס דרק רוז עם אימו. AP
אימא של דרק, זהירות!/AP

לקראת המשחק הוא הוסיף: "אני מוכן לצאת לפרקט ולשחק. בכל יום אני מתחזק יותר ויותר, לא היה שום דבר שעיכב את הקאמבק שלי. אני כבר לא יכול לחכות לעלות למגרש". רוז נשאל גם על העובדה שמייקל ג'ורדן לא ציין את שמו כאשר מנה את רשימת הכוכבים אותם הוא חושב שיכול היה לנצח באחד-על-אחד: "הכול בסדר, אין תלונות", הוא השיב בחיוך, "אני בטוח שהייתי מצליח להתיש את מייקל. זה היה יכול להיות משחק צמוד, גם אם הוא היה לוקח אותי לפוסט כל הזמן. הייתי עושה עליו המון עבירות".

בלוס אנג'לס, הקליפרס מתרגלים לחיים החדשים תחת המאמן דוק ריברס: "ה'לוב סיטי' כבר לא קיימת כאן יותר", הודה כוכב הקבוצה בלייק גריפין, "סיימנו עם זה ואנחנו ממשיכים הלאה ונמצא את הזהות שלנו במהלך מחנה האימונים. נעשה 'סיטי' חדשה. ההתקפה שלנו תהיה שונה לחלוטין בעונה הקרובה".

מישהו באמת רוצה אחד-על-אחד מולו? צפו בג'ורדן עושה צחוק מאו ג'יי מאיו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully