וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הכח עמידר רמת גן ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים

הסגולים חגגו בטדי המחודש משער של אוטורוגו (38) ונותרו מושלמים אחרי 4 משחקים. מכבי נתניה איבדה נקודות ראשונות

one

המחזור החמישי בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. מכבי נתניה איבדה את המאזן המושלם עם 1:1 ביתי ומפתיע מול נצרת עילית, בעוד הכח עמידר רמת גן שמרה עליו עם 0:1 על הפועל ירושלים במשחק שחנך את טדי המשופץ. מכבי הרצליה ניצחה 2:3 את הפועל קטמון שעד כה מאכזבת. במשחקים נוספים: בני לוד ניצחה 2:4 בחוץ את מכבי יבנה והפועל אשקלון גברה 1:3 בחוץ על הפועל רמת גן.

ערן לוי מכבי נתניה מול אימורו לוקמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
דווקא בבית נתניה נעצרה. ערן לוי/קובי אליהו

הפועל ירושלים - הכח עמידר רמת גן 1:0

ניצחון חוץ גדול להכח, שחנכה בחיוך את אצטדיון טדי המחודש ונותרה מושלמת (למרות שהופתחו לה שלוש נקודות). הסגולים לא הציגו יכולת מרשימה במיוחד, אבל נהנו משער אחד מצוין של אוטורוגו לקראת סיום המחצית הראשונה. סלמן עמר, מאמן הכח, חגג מול האקסית לאחר שזכה לטקס יפה בפתיחה והפועל ירושלים, שהגיעה למחזור הזה מהמקום השני, איבדה שלוש נקודות יקרות וספגה הפסד ראשון העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עוביידה חטאב, ליאור ברגיג הכח עמידר רמת גן. מגד גוזני
הכח שומרת על שלמות/מגד גוזני

דקה 90: שלושה ניסיונות רצופים של ירושלים נהדפו על ידי הגנת הכח ממש מתוך תיבת החמש.

דקה 62: בוזורגי נשלח קדימה בין שני הבלמים, אבל מ-15 מטרים בעט מעל השער.

דקה 43: מנצורי הגיע למצב טוב ברחבה, עוביידה ניקה בראש ברגע האחרון.

דקה 38: גול! שער מצוין לאורחים. ברגיג דהר בימין והעביר לרוחב, אוטורוגו הסתובב נהדר על השומר ומשלושה מטרים בעט לרשת. 0:1 להכח.

דקה 26: סלמן מצא עצמו לבד ברחבה, ליפשיץ יצא מצוין והדף את הכדור.

דקה 20: הזדמנות מעולה ללנרי קהינדה, שבעט בעוצמה מתוך הרחבה וסחט הדיפה מזיאת.

עידן טל מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
חוזר לטדי לראשונה העונה. עידן טל/מגד גוזני

מכבי נתניה - הפועל נצרת עילית 1:1

הקבוצה של יוסי מזרחי נהנתה מהרבה מאוד מזל בארבעת מחזורי הפתיחה, כאשר שערים מאוחרים, בזה אחר זה, השאירו אותה על מאזן מושלם. הנתנייתים הגיעו למשחק הביתי אחרי ניצחון גדול במושבה על הפועל פתח תקוה במחזור הקודם, אבל דווקא הפעם הם נעצרו. שלו מנשה כבש למארחת בדקה ה-57, אבל היתרון החזיק מעמד מעט מאוד זמן ובדקה ה-68 היה זה איברהים בסיט שקבע את תוצאת המשחק.

מכבי יבנה - בני לוד 4:2

אחרי שני הפסדים רצופים ועם ההגנה הגרועה בליגה (13 שערי חובה) מכבי יבנה שוב ספגה בצרורות ונוצחה, כשמנגד יריבתה יצאה שבוע שני רצוף מפיגור לניצחון. הקפטן ג?ניה קפלן חזר להרכב המארחים אחרי תשעה חודשי היעדרות, ומנגד בני לוד הציגה את הרכש מחמוד עבאס. בדקה ה-21, בהתקפה הרצינית הראשונה של יבנה, אורן ניסים השאיר לתומר בן חיים שמ-20 מטרים ירה פנימה. בדקה ה-41, בזמן שניסים הפצוע מקבל טיפול, לוד ניצלה את יתרונה המספרי והקפטן סאלם אבו סיאם כבש בבעיטה שטוחה. השערים המשיכו ליפול. מאור פרץ סובב כדור חופשי מצד ימין לרשת (שבוע שני ברציפות) בדקה ה-52, אבל לוד איזנה בחלוף שמונה דקות מנגיחה של המחליף ג?ורג? אמסיס והפכה עם דחיקה מקרוב של יחיא עיסא בדקה ה-78. מוראד אבו ענזה סגר עניין במתפרצת בדקה ה-86 ולוד עם שבע נקודות. יבנה המפורקת גם ראתה את האדום השבועי עם הרחקה של אסף גובזה בתוספת הזמן.

הפועל רמת גן - הפועל אשקלון 3:1

אשקלון סומנה כבר מתחילת העונה כאחת המועמדות העיקריות לעליית ליגה, אבל פתחה בצורה בינונית והגיעה למחזור הזה כשהיא רק עם חמש נקודות במאזנה. האורדונים לעומת זאת, חגגו עם רביעייה על קטמון במחזור הקודם, אבל הפעם הכול הלך נגדם ולטובת הקבוצה הדרומית. צמד שערי בזק, של יחיאל צגאי בדקה ה-57 ושל גיל בלומשטיין בדקה ה-60, הכריעו את המשחק לטובת אשקלון. לירון דיאמנט רק הצליח לצמק בדקה ה-77, אבל עצמי של עומר חזום (90) סגר את הסיפור.

אבו סובחי בעלים בני לוד. קובי אליהו
יכול לחגוג. אבו סובחי/קובי אליהו

מכבי הרצליה - הפועל קטמון 2:3

עד היום, בארבעה מחזורים, מאזן השערים של הרצליה היה רק 1:2 והיא כבשה במשחק בודד. הפעם זה כבר נראה הרבה יותר טוב ואחרי צמד תוצאות תיקו מאופסות היא סיפקה משחק תוסס וניצחה את העולה החדשה, ששוב הציגה הגנה מחוררת וסגרה 10 ספיגות בשלושת המחזורים האחרונים. ידין זריס כבש ראשון להרצליאנים (17), אבל שי אהרון הוותיק והטוב איזן בפנדל (29). אברהם חי כבש את השני של הרצליה (33), אלא ששוב אהרון ענה (44). השער האחרון והמכריע היה של רפי עמוס, שערו השלישי העונה (מתוך חמישה של הרצליה), בדקה ה-71.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully