וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליובין: "הגעתי למקום מיוחד, החזון מרשים ומרגש אותי"

מאמנה החדש של הפועל חולון התלהב מהמועדון: "חשוב לי שנפתח שחקנים ישראלים". דורסמן: "אני וליאור עובדים טוב ביחד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל חולון ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת פתיחת עונת 2013/14, ובה דובר על ההנהלה החדשה, החזון של המועדון, והמטרות לקראת העתיד. הבכורה של המאמן החדש ליאור ליובין על הקווים תהיה כבר בשבוע הבא, כשיפגוש את קבוצתו בשנים האחרונות, הפועל גלבוע/גליל עליון, במסגרת גביע ווינר. יחזקאל סקוורר, גוני יזרעאלי, אייזק רוזפלט, איתי שגב ורם אליאספור הצטרפו לסגל הישראלי של הקבוצה, בעוד בריאן אוסברי ואנתוני גודס, שכבר שיחקו בעבר בארץ, הצטרפו ללורנס באוורס וג'ראיי גרנט כזרים של המועדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבוצה חדשה, הנהלה חדשה. הפועל חולון פותחת עונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני חדש במועדון אבל מהרגע הראשון הרגשתי שהגעתי למקום מיוחד", אמר ליאור ליובין. "מרגישים את התמיכה, את הקהילה, את העיר, ואנחנו מנסים להביא את זה גם לשחקנים. רוב השחקנים שלנו חדשים, ולאט לאט הם מבינים את גודל האחריות שיש להם. אני, כמוהם, מרגיש את האחריות של הקבוצה הזאת. אנחנו רוצים להיות הפנים הספורטיביות של העיר. מדברים פה בשפה של חזון, של עתיד, לטווח ארוך, ואותי זה מאוד מרשים ומרגש. יש לנו אחריות מעבר להישגים".

"באופן אישי, מבחינה מקצועית, גם כשחקן ישראלי לשעבר, כמובן שאנחנו שואפים להישגים, אבל מאוד חשוב לי שהמועדון יהיה כזה שמפתח שחקנים צעירים, ששחקנים צעירים ירצו לבוא אליו", הוסיף המאמן החדש. "אני לא יודע אם תמיד נוכל להתחרות ברמות הכי גבוהות, אבל אנחנו רוצים להיות מקום שנותן הזדמנות לפתח שחקנים ישראלים. זה מאוד חשוב עבורי. אני בטוח שנעשה דברים יפים העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. יוסי ציפקיס,
רוצה לפתח את השחקנים הישראלים הבאים. ליובין/יוסי ציפקיס

שלומי הרוש, שמונה בקיץ לקפטן הקבוצה, אמר: "אני מאוד מתרגש לפתוח עונה כקפטן ורוצה להודות להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי ועל התפקיד החדש. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה מאוד, שנהיה בחלק העליון של הטבלה. זה מאוד חשוב לקהל שלנו שנבוא לכל משחק וניתן את המאה אחוז שלנו. נעשה את זה קודם כל בשבילם, אחר כך בשבילנו".

מיקי דורסמן, ששב למועדון איתו לקח אליפות היסטורית, הפעם כמנהל מקצועי (וחלק מהבעלים של הקבוצה), דיבר על התפקיד החדש שלו: "זה תפקיד חדש עבורי. זה לא פשוט להיות מנהל מקצועי כי בסופו של דבר, אתה צריך לתת את החבל למאמן, לתת לו את האפשרות לקבל החלטות לבד - אם בבחירת שחקנים או ביחידות האימון. אני לא מאמין בלהכתיב לאנשים מה לעשות, אני מאמין בלקבוע גבולות גזרה. אני וליאור עובדים ביחד טוב מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרגל לג'וב החדש. דורסמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully