וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: ”רוצה לסיים את הקריירה בריאל מדריד”

אחרי ה-0:4 על קופנהאגן הבהיר השוער כי אין ברצונו לעזוב. גם די מריה שלח מסר לאנצ'לוטי. מויס מסופק מהנקודה, רובן בעניים

המחזור השני בליגת האלופות ננעל הלילה (רביעי) עם שמונה משחקים כשאת הכותרת הגדולה סיפקה האלופה המכהנת באיירן מינכן, שטיילה עם 1:3 גדול בחוץ על מנצ'סטר סיטי. גם הקבוצה השניה של העיר, מנצ'סטר יונייטד, לא ליקקה דבש וסיימה רק ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול שחטאר דונייצק. ריאל מדריד התאוששה מההפסד לאתלטיקו מדריד בליגה עם 0:4 קליל בבית מול קופנהאגן וגם פריס סן ז'רמן חגגה 0:3 מרשים בביתה מול בנפיקה. יובנטוס הפכה פיגור מול גלאטסראיי בביתה, אבל הטורקים השווו ל-2:2 דרמטי בדקה ה-90.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן עם מנואל פלגריני מאמן מנצ'סטר סיטי. Michael Regan, GettyImages
נוקאאוט של הספרדי. גווארדיולה לוחץ יד לפלגריני/GettyImages, Michael Regan

איזו הצגת ענק נתנה הערב אלופת אירופה, באיירן מינכן. הקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה למשחק חוץ קשה במנצ'סטר מול סיטי המקומית, וגברה עליה ללא מאמץ מיוחד עם 1:3 ענק ששלח מסר ברור לשאר הקבוצות במפעל: בכדי לזכות השנה בתואר, תצטרכו לעבוד קשה מאוד.

אריאן רובן התמוגג מההצגה של קבוצתו: "ההופעה שלנו הערב עד הדקה ה-70 היתה ענקית. כשדברים הולכים לזכותך בצורה כזאת כמו שהם הלכו היום, זה כיף להיות על המגרש, במיוחד מול קבוצה איכותית כמו מנצ'סטר סיטי. לא ציפינו שיהיה משחק נוח, אבל זה רק מוכיח את הכח של הקבוצה שלנו. סיטי לא היו מאורגנים בהגנה כפי שציפינו וניצלנו את החלל שניתן לנו באופן קליני. חלק מההתקפות שלנו בוצעו בצורה פשוט פנטסטית".

קפטן באיירן, פיליפ להאם הוסיף: "לסיטי יש קבוצה מצויינת, אבל היינו מאורגנים מאוד, פתחנו עם כמה התקפות נהדרות ולא איפשרנו להם יותר מדי הזדמנויות. היינו נהדרים במשך רוב המשחק, אבל מול יריבה מול מנצ'סטר סיטי תמיד אפשר לספוג. כשהם הבקיעו זה עשה לנו קצת בעיות, אבל בסך הכל הניצחון הזה הגיע לנו לחלוטין".

מגן מנצ'סטר סיטי, מיקה ריצ'ארדס אמר: "ידענו שהם קבוצה טובה מאוד והם הוכיחו זאת היום. זו הסיבה שהם האלופים. אנחנו חייבים להודות ולומר שהפסדנו הערב לקבוצה טובה מאיתנו".

אנחל די מריה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
אולי טעו כשהביאו את בייל להחליף אותו? די מריה/רויטרס

ריאל מדריד הגיעה בלחץ גדול למשחק שלה מול קופנהאגן, אחרי ההפסד בליגה לאתלטיקו מדריד, אבל לא התקשתה מול הדנים החלשים והביסה אותם 0:4. כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד והעלה את מאזנו לחמישה שערים בשני משחקים במפעל, אבל כוכב ההתמודדות הזו היה אנחל די מריה שנבחר לאיש המשחק עם צמד משלו ועוד בישול מדהים לרונאלדו עם ראבונה מצד ימין.

די מריה, שסיפק משחק גדול עם צמד ובישול ונבחר לראשונה בקריירה לשחקן המשחק בליגת האלופות: "אני מאושר, כי נתנו משחק גדול. שינינו את השיטה ושיחקנו עם שלושה שחקני התקפה. המאמן ממשיך לבטוח בנו והוא מאוד מרוצה מהעבודה שלנו. אנחנו צריכים להמשיך בדרך הזו, כי אנחנו יכולים להפוך את המשחקים האלה לקלים מאוד אם נעשה דברים כמו שצריך. אמשיך לעבוד ואנסה לשכנע את המאמן שהמקום שלי הוא בהרכב". על הבישול הגדול שלו, בראבונה, לשער השני של כריסטיאנו רונאלדו, אמר הארגנטינאי: "אני מרגיש יותר ביטחון לעשות ראבונה עם שמאל מאשר להגביה בימין. אני ממש שמח שזה הצליח".

איקר קסיאס, שפתח במשחק רשמי בסנטיאגו ברנבאו לראשונה מזה שמונה חודשים (!), הדף בסיום את השמועות על עזיבה אפשרית את הבלאנקוס: "לא אכחיש שעברו לי כמה מחשבות קשות, אבל אני רוצה להישאר כאן ולסיים כאן את הקריירה. ריאל מדריד היא מעל הכל. אנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות. לכל אחד יש ימים טובים ורעים, אבל זה גורם לו לעבוד קשה יותר. דייגו לופס היה מצוין עד עכשיו. אם המאמן חושב שאני צריך להמשיך לשחק בליגת האלופות, אנסה לנצל את ההזדמנויות הללו. אין אפשרות אחרת".

קרלו אנצ'לוטי החמיא גם כן לשוער הוותיק שלו ואמר: "היה לו משחק מצוין. הוא מקצוען גדול שעוזר לכולם". על הלחץ הגדול שאולי השתחרר קצת הוסיף המאמן האיטלקי: "היה עלי הרבה לחץ בקריירה, זה רק גורם לי לעבוד קשה יותר. שינינו קצת השיטה היום, והיה לנו משחק טוב". לבסוף, על פציעתו של גארת' בייל, שעלול להחמיץ עוד מספר משחקים עד אשר ישוב למגרשים, אמר אנצ'לוטי: "היה עליו עומס, ונחכה שהוא יחלים במאה אחוז. אני לא מודאג. הוא רוצה לשחק, אבל נצטרך להחזיר אותו למצב טוב יותר".

תומאס דלייני מקופנהאגן הודה: "המחצית הראשונה שלנו לא היתה מספיק טובה. על הטעויות שעשינו במשחק הערב היינו נענשים גם אם היינו עושים אותן בליגה הדנית".

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פספס ניצחון לקראת הסיום. מויס/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד הגיעה למשחק החוץ הקשה מול שחטאר דונייצק אחרי שני הפסדים משפילים בליגה ועם המון לחץ על הכתפיים והובילה משער מוקדם מול שחטאר דונייצק, אך ספגה וסיימה בתיקו די מאכזבה מבחינתה.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, דייויד מויס אמר בסיום: "השגנו נקודה טובה. יש להם יופי של מאזן מול קבוצות אנגליות והחבר'ה שלנו עמדו טוב. השגנו שער מוקדם וחשבתי שנצליח למנוע מהם להבקיע. אמרנו במחצית שאנחנו צריכים לשמור יותר טוב על הכדור, אבל איבדנו אותו לא מעט במחצית השנייה, כך שאני מעט מאוכזב מכך. אבל באמת שהיה לנו חוסר מזל בכך שלא הצלחנו להשיג את השער השני".

דני וולבק, חלוצה של יונייטד, היה מרוצה מהתוצאה: "אני חושב שזו הייתה תוצאה הוגנת. היה קשה לנצח אותנו ושחטאר התקשו להבקיע, אבל לקראת הסיום הם הצליחו לכבוש וזה החלק המאכזב".

שחקן יובנטוס פאביו קוואליארלה חוגג. רויטרס
השוויון שלו לא החזיק מעמד. קואליארלה/רויטרס

אחד המשחקים הדרמטיים שהיו במחזור השני של ליגת האלופות נערך בטורינו, שם יובנטוס הפכה פיגור 1:0 ליתרון 1:2 משער של פאביו קואליארלה בדקה ה-87, אולם סיימה את המשחק מאוכזבת לאחר שספגה שער דקה לאחר מכן מרגלי לאומוט בולוט, וסיימה את משחקה נגד גלאטסראיי ב-2:2.

קואליארלה היה מאוכזב מאוד בסיום המשחק. "זה לא קל עבורינו לקבל את התיקו הזה, בעיקר בגלל הצורה שבה הוא הגיע. זו לא תוצאה טובה לנו כי אנחנו ניאבק מולם בקרב על העלייה לשלב הבא. פתחנו לאט בדיוק כמו העונה שעברה, אבל אם הדברים יילכו כמו שהם הלכו אז, נהיה בסדר".

לאונרדו בונוצ'י הודה: "עשיתי טעות הערב והם הבקיעו. כשאתה עושה טעות במסגרת אירופית, היריבה תמיד מענישה". על ההמשך אמר המגן: "כמובן שאנחנו חייבים להשתפר, הבית מאוד מסובך עכשיו עבורינו. אני לא חושב שאנחנו עובדים פחות מהשנתיים האחרונות, אני פשוט חושב שטעויות לפעמים קורות".

בצד השני, רוברטו מאנצ'יני, במשחק הבכורה שלו כמאמן גלאטסראיי, הצליח לקלקל לגברת הזקנה, שרושמת תיקו שני רצוף העונה בליגת האלופות, ונראה כי הסתבכה בבית ב'. "מאנצ'יני שבר את יובנטוס", הייתה הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט", "זה היה אמור להיות ערב הגאולה של יובנטוס, אבל נגמר בטעם מר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully